Pregled bibliografske jedinice broj: 263199
Balanced Scorecard – Primjena kroz informacijski sustav
Balanced Scorecard – Primjena kroz informacijski sustav // MIPRO 2006, 29th International Convention, Proceedings Vol. V.
Opatija: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2006. str. 295-299 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 263199 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Balanced Scorecard – Primjena kroz informacijski sustav
(Balanced Scorecard - implementation through Information system)
Autori
Tomljenović, LJerka ; Gligora Marković, Maja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
MIPRO 2006, 29th International Convention, Proceedings Vol. V.
/ - Opatija : Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2006, 295-299
Skup
MIPRO 2006, 29th International Convention
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 22.05.2006. - 26.05.2006
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
Balanced Scorecard; pokazatelji uspješnosti; menadžment informacijski sustav
(Balanced Scorecard; success indicators; management information system)
Sažetak
Današnji poslovni sustavi djeluju u vrlo kompleksnom okruženju koje zahtijeva sposobnost brze prilagodbe novonastalim promjenama, razvijene komunikacijske kanale te opskrbljenost pravodobnim informacijama kao osnovom za donošenje poslovnih odluka koje će usmjeravati poslovni sustav i pronalaziti mu, uvijek iznova, prilike na globalnom tržištu. Menadžerska metoda Balanced Scorecard danas je jedan od najprimjenjivanijih metoda upravljanja strategijom. Ona pokušava generaliziranu i apstraktnu strategiju konkretizirati i egzaktno mjeriti njezino ostvarenje s premještanjem fokusa s isključivo financijskih pokazatelja na ostale perspektive: kupaca, unapređivanja internih procesa i učenja i razvoja. Informacijski sustavi koji pomažu donošenju ispravnih (i pravovremenih) poslovnih odluka već dugo su u fokusu kako područja informacijskih tehnologija tako i područja menadžmenta. Da bi poslovni sustav mogao ustanoviti ostvaruje li ciljeve potrebno ih je mjeriti. Što se ne može mjeriti ne može se ni poboljšavati, znači potrebno je definirati ključne pokazatelje uspješnosti unutar pojedinih perspektiva te ih je potrebno objasniti, a informacijski sustav treba biti u funkciji nove metrike.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti