Pregled bibliografske jedinice broj: 262860
Novo medijsko okruženje i multimedijska didaktika
Novo medijsko okruženje i multimedijska didaktika // Savremene koncepcije, shvatanja i inovativni postupci u vaspitno-obrazovnom i nastavnom radu i mogućnosti primene u savremenoj školi / Radovan Grandić (ur.).
Novi Sad: Savez pedagoških društava Vojvodine, 2005. str. 338-350 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 262860 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Novo medijsko okruženje i multimedijska didaktika
(New Media Surrounding and Multimedia Didactics)
Autori
Matijević, Milan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Savremene koncepcije, shvatanja i inovativni postupci u vaspitno-obrazovnom i nastavnom radu i mogućnosti primene u savremenoj školi
/ Radovan Grandić - Novi Sad : Savez pedagoških društava Vojvodine, 2005, 338-350
Skup
Savremene koncepcije, shvatanja i inovativni postupci u vaspitno-obrazovnom i nastavnom radu i mogućnosti primene u savremenoj školi
Mjesto i datum
Novi Sad, Srbija, 15.05.2005
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
nastavni mediji; obrazovna sredina; multimedijska didaktika
(instractenel media; educational environment; multimedia didactics)
Sažetak
Sažetak – U velikom broju stanova i kuća danas postoje osobna računala. Osim toga moćnog medija tu su i DVD, televizija, telefoni, a već i mnoga djeca imaju mobilne telefone. Dakle, danas djeca odrastaju u znatno drukčijem medijskom okruženju u odnosu na djecu od prije dvadeset ili trideset godina. Ta činjenica i spoznaja treba znatno utjecati na promjenu procesa učenja u školi te na promjene uloga osnovnih subjekata nastavnog procesa. Djeca mnogo uče i nauče uz te nove medije te na putovanjima koja im omogućuju automobili i druga prevozna sredstva. Putovanja i novi mediji predstavljaju ozbiljnu konkurenciju školi u procesu cjeloživotnog učenja. Zato je jedna od glavnih ciljeva nove škole priprema mladih za cjeloživotno učenje u novom medijskom okruženju. Osim škole kao središta za učenje javljaju se i izvanškolski medijski centri i biblioteke. Da osnovn očekivanja ispunila u školi treba uvesti mnogo promjena u području ciljeva, nastavnih metoda i strategija, zatim promjene na uređenju prostora za učenje i poučavanje te u promjene u izboru modela unutarnje evaluacije. Umjesto učenja informacija treba u prvi plan staviti učenje traženja, selekcioniranja i korištenja informacija.Učenjem mladih i odraslih u tako izmijenjenom medijskom okruženju bave se mnoge znanosti, a napose znanstvena disciplina koja je u fazi konstituiranja – multimedijska didaktika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija