Pregled bibliografske jedinice broj: 262123
Akademska mobilnost studenata: Stavovi studenata Ekonomskog fakulteta u Splitu
Akademska mobilnost studenata: Stavovi studenata Ekonomskog fakulteta u Splitu // Revija za sociologiju, 37 (2006), 1-2; 63-76 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 262123 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Akademska mobilnost studenata: Stavovi studenata Ekonomskog fakulteta u Splitu
(Students' academic mobility: Attitudes of students of Economic faculty in Split)
Autori
Dragun, Antonio ; Relja, Renata
Izvornik
Revija za sociologiju (0350-154X) 37
(2006), 1-2;
63-76
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
Bolonjska deklaracija; Programi akademske mobilnosti; Informiranost; Prepreke za uključenje; Ciljevi uključenja
(Bologna declaration; programs of academic mobility; informing; obstacles for including; purposes for including)
Sažetak
Autori naglašavaju potrebu intenzivnijeg istraživanja uključivanja mladih u programe akademske mobilnosti, što se inače ocjenjuje kao jedan od najvažnijih ciljeva Bolonjskog procesa. Time se neposredno ostvaruje veća mobilnost studenata i nastavnika, a s namjerom stvaranja jedinstvenog europskog prostora za visoko obrazovanje. Unutar šireg istraživačkog interesa željelo se ustvrditi studenska očekivanja, želje, motivaciju, odnosno, razloge za moguće uključenje studenata u programe akademske mobilnosti. U radu se iznosi onaj dio rezultata pilot istraživanja koji se odnosi na informiranost studenata o programima mobilnosti, prepreke za uključenje, te ciljeve za koje studenti više ili manje smatraju da bi uključenjem mogli realizirati. Istraživanje je izvršeno metodom ankete, pomoću konstruiranog upitnika na uzorku od 382 studenta Ekonomskog fakulteta u Splitu tijekom travnja i svibnja 2005.g. Pokazalo se kako prevladava pozitivan stav prema uključenju u programe akademske mobilnosti, no nužno je uložiti dodatni napor u svezi s informiranjem o programima i samoj Bolonjskoj deklaraciji. Rezultati ukazuju da je nedostatak informiranosti ujedno i glavna prepreka za uključenje. Od prikazanih ciljeva, koji bi se eventualno mogli realizirati uključenjem, ispitanici najvažnijima smatraju: učenje stranih jezika, lakše pronalaženje posla nakon povratka, stručno i znanstveno usavršavanje, te rad na osobnom razvitku.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Sociologija, Psihologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, Zagreb,
Sveučilište u Splitu
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Linguistics and Language Behavior Abstracts
- Sociological Abstracts
- DARE Social Science Periodicals Databank
- UNESCO
- WORLDWIDE POLITICAL SCIENCE ABSTRACTS