Pregled bibliografske jedinice broj: 26182
MARKETINŠKA PREZENTACIJA HOTELSKE PONUDE TURISTIČKE DESTINACIJE
MARKETINŠKA PREZENTACIJA HOTELSKE PONUDE TURISTIČKE DESTINACIJE // HOTELSKA KUĆA 98 / PERŠIĆ MILENA (ur.).
Opatija: VOLOŠĆANSKO GRFIČKO PODUZEĆE, OPATIJA - VOLOSKO, 1998. str. 71-76 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 26182 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
MARKETINŠKA PREZENTACIJA HOTELSKE PONUDE TURISTIČKE DESTINACIJE
(MARKETING PRESENTATION OF THE HOTEL OFFER OF TOURISTIC DESTINATION)
Autori
Berc-Radišić, Branka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
HOTELSKA KUĆA 98
/ PERŠIĆ MILENA - Opatija : VOLOŠĆANSKO GRFIČKO PODUZEĆE, OPATIJA - VOLOSKO, 1998, 71-76
Skup
HOTEL U TURISTIČKOJ DESTINACIJI
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 05.10.1998. - 06.10.1998
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
marketinška prezentacija; hoelska ponuda; turistička destinacija; Istra
(marketing presentation; hotel offer; touristic destinatnion; Istra)
Sažetak
Hotelska ponuda deswtinacije prezentira se turističkom tržištu na izravan i posredan način. Izravan se način ostvaruje kroz osobni doživljaj gostiju hotelskih objekata. Posredna se prezentacija ponude realizira na turističkim sajmovima i preko medija, u čemu Istra ima zanimljivo iskustvo
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
803004
Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija
Profili:
Branka Berc Radišić
(autor)