Pregled bibliografske jedinice broj: 26176
Afirmacija selektivne ponude hrvatskog turizma
Afirmacija selektivne ponude hrvatskog turizma // Međunarodni kongres Hotelska kuća ’98 : hotel u turističkoj destinaciji : 14. bijenalni znanstveni susret = International Congress Hotelska kuća ’98 : hotel in tourism destination : 14th Biennial Scientific Meeting / Peršić, Milena (ur.).
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 1998. str. 31-40 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 26176 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Afirmacija selektivne ponude hrvatskog turizma
(Recognition of croatian selective tourism offer)
Autori
Aćimović, Mihajlo ; Stipanović, Christian
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Međunarodni kongres Hotelska kuća ’98 : hotel u turističkoj destinaciji : 14. bijenalni znanstveni susret = International Congress Hotelska kuća ’98 : hotel in tourism destination : 14th Biennial Scientific Meeting
/ Peršić, Milena - Opatija : Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 1998, 31-40
Skup
Međunarodni kongres Hotelska kuća (14 ; 1998)
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 1998
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
hrvatski turizam; selektivni oblici turizma; marketing strategija
(selective offer; dynamic competitiveness; marketing strategy)
Sažetak
Turizam u svojim razvojnim fazama poprimanove pojavne oblike i zadovoljava sve stroće kriterije asortimana tursitičkih proizvoda i usluga te se stalno obogaćuje novim motivima što dovodi do udlučujućih promjena u svrsi, načinu, sadržaju provođenja odmora izvan domicila. Osnova modernog turizma je bogata, raznolika, diferencirana ponuda selektivnih oblika turizma koja se približava zahtjevima gostiju i zadovoljava njihove potrebe.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
803004
Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija