Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 26147

UTJECAJ ORGANIZACIJSKE KULTURE NA TURISTIČKU POTROŠNJU


Brajdić, Igor
UTJECAJ ORGANIZACIJSKE KULTURE NA TURISTIČKU POTROŠNJU // MENEDŽMENT U FUNKCIJI POVEĆANJA TURISTIČKE POTROŠNJE / RADIŠIĆ, FRANJO (ur.).
Opatija: VOLOŠĆANSKO GRAFIČKO PODUZEĆE, OPATIJA - VOLOSKO, 1998. str. 35 - 50 (demonstracija, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 26147 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
UTJECAJ ORGANIZACIJSKE KULTURE NA TURISTIČKU POTROŠNJU
(THE INFLUENCE OF ORGANIZATIONAL CULTURE ON TOURISM CONSUMPTION)

Autori
Brajdić, Igor

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
MENEDŽMENT U FUNKCIJI POVEĆANJA TURISTIČKE POTROŠNJE / RADIŠIĆ, FRANJO - Opatija : VOLOŠĆANSKO GRAFIČKO PODUZEĆE, OPATIJA - VOLOSKO, 1998, 35 - 50

Skup
MENEDŽMENT U FUNKCIJI POVEĆANJA TURISTIČKE POTROŠNJE

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 05.10.1998

Vrsta sudjelovanja
Demonstracija

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
organizacijska kultura; modrni menedžment; turistička potrošnja; problemska situacija; inovativnost; rekurentnost
(organizational culture; modern management; tourism consumption; problem-situations; inovations;recurrentiveness)

Sažetak
Od niza čimbenika koji utječu na povećanje turističke potrošnje od interesa je istraćiti koja je uloga organizacijske kulture, i s njom u vezi koncepta modernog menedćmenta. Unutar organizacijske kulture se ističu inovacijske značajke, koje su ujedno bitne značajke modernog menedćmenta. Polazeći od inovacijskih značajki organizacijske kulture moće se postaviti hipoteza da je za povećanhje turističke potrošnje, između ostalog, od bitnog značaja način na koji menedćer u turizmu,a posebice u hotelijerstvu, donosi odluke, odnosno način na koji pristupa rješavanju problemskih situacija. Rješavanje problemskih situacija se moće sagledati s aspekta rekuntnosti, i to kao subjektivne, tj. sa stajališta menedžera, kao i objektivne sa stajlaišta organizacije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
803004

Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija

Profili:

Avatar Url Igor Brajdić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Brajdić, Igor
UTJECAJ ORGANIZACIJSKE KULTURE NA TURISTIČKU POTROŠNJU // MENEDŽMENT U FUNKCIJI POVEĆANJA TURISTIČKE POTROŠNJE / RADIŠIĆ, FRANJO (ur.).
Opatija: VOLOŠĆANSKO GRAFIČKO PODUZEĆE, OPATIJA - VOLOSKO, 1998. str. 35 - 50 (demonstracija, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Brajdić, I. (1998) UTJECAJ ORGANIZACIJSKE KULTURE NA TURISTIČKU POTROŠNJU. U: RADIŠIĆ, F. (ur.)MENEDŽMENT U FUNKCIJI POVEĆANJA TURISTIČKE POTROŠNJE.
@article{article, author = {Brajdi\'{c}, Igor}, editor = {RADI\v{S}I\'{C}, F.}, year = {1998}, pages = {35 - 50}, keywords = {organizacijska kultura, modrni mened\v{z}ment, turisti\v{c}ka potro\v{s}nja, problemska situacija, inovativnost, rekurentnost}, title = {UTJECAJ ORGANIZACIJSKE KULTURE NA TURISTI\v{C}KU POTRO\v{S}NJU}, keyword = {organizacijska kultura, modrni mened\v{z}ment, turisti\v{c}ka potro\v{s}nja, problemska situacija, inovativnost, rekurentnost}, publisher = {VOLO\v{S}\'{C}ANSKO GRAFI\v{C}KO PODUZE\'{C}E, OPATIJA - VOLOSKO}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Brajdi\'{c}, Igor}, editor = {RADI\v{S}I\'{C}, F.}, year = {1998}, pages = {35 - 50}, keywords = {organizational culture, modern management, tourism consumption, problem-situations, inovations, recurrentiveness}, title = {THE INFLUENCE OF ORGANIZATIONAL CULTURE ON TOURISM CONSUMPTION}, keyword = {organizational culture, modern management, tourism consumption, problem-situations, inovations, recurrentiveness}, publisher = {VOLO\v{S}\'{C}ANSKO GRAFI\v{C}KO PODUZE\'{C}E, OPATIJA - VOLOSKO}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font