Pregled bibliografske jedinice broj: 26142
UTJECAJ CIJENA NA POTROŠNJU TURISTA
UTJECAJ CIJENA NA POTROŠNJU TURISTA // MENEDŽMENT U FUNKCIJI POVEĆANJA TURISTIČKE POTROŠNJE / RADIŠIĆ, FRANJO (ur.).
Opatija: VOLOŠĆANSKO GRAFIČKO PODUZEĆE OPATIJA - VOLOSKO, 1998. str. 19-26 (demonstracija, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 26142 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
UTJECAJ CIJENA NA POTROŠNJU TURISTA
(THE INFLUENCE OF PRICES ON TOURIST CONSUMPTION)
Autori
Berc-Radišić, Branka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
MENEDŽMENT U FUNKCIJI POVEĆANJA TURISTIČKE POTROŠNJE
/ RADIŠIĆ, FRANJO - Opatija : VOLOŠĆANSKO GRAFIČKO PODUZEĆE OPATIJA - VOLOSKO, 1998, 19-26
Skup
MENEDŽMENT U FUNKCIJI POVEĆANJA TURISTIČKE POTROŠNJE
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 05.10.1998
Vrsta sudjelovanja
Demonstracija
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Sažetak
Kao jedan od elemenata marketing mixa,cijena treba poticati ljude u turizam i potrošnju u turizmu. Obrnuto je s cijenamakoje su nerealno formirane u isključivoj želji da se ostvari što veća dobit. Koristeći provjerene metode cijene u turizmu treba formirati po principu "vrijednost za novac".
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
803004
Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija
Profili:
Branka Berc Radišić
(autor)