Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 26139

MARKETING I HOTELSKA POTROŠNJA


Berc-Radišić, Branka
MARKETING I HOTELSKA POTROŠNJA // MENEDŽMENT U FUNKCIJI POVEĆANJA TURISTIČKE POTROŠNJE / RADIŠIĆ, FRANJO (ur.).
Opatija: VOLOŠĆANJSKO GRAFIČKO PODUZEĆE OPATIJA - VOLOSKO, 1998. str. 9 - 18 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 26139 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
MARKETING I HOTELSKA POTROŠNJA
(MARKETING AND HOTEL CONSUMPTION)

Autori
Berc-Radišić, Branka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
MENEDŽMENT U FUNKCIJI POVEĆANJA TURISTIČKE POTROŠNJE / RADIŠIĆ, FRANJO - Opatija : VOLOŠĆANJSKO GRAFIČKO PODUZEĆE OPATIJA - VOLOSKO, 1998, 9 - 18

Skup
MENEDŽMENT U FUNKCIJI POVEĆANJA TURISTIČKE POTROŠNJE

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 05.10.1998

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Sažetak
Potrošnja turista je motiv gospodrenja u hotelijerstvu. Nju je moguće povećati bogatijom hotelskom ponudom i programiranim marketinškim aktivnostima. U gastronomsku hotelsku ponudu trebauključiti što više domaćih narodnih jela, a u izvanpansionsku što više sportskih i zabavnih sadržaja. Hotelski marketing treba iti poticajan, ali istodobno pošten i odgovoran.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
803004

Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija

Profili:

Avatar Url Branka Berc Radišić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Berc-Radišić, Branka
MARKETING I HOTELSKA POTROŠNJA // MENEDŽMENT U FUNKCIJI POVEĆANJA TURISTIČKE POTROŠNJE / RADIŠIĆ, FRANJO (ur.).
Opatija: VOLOŠĆANJSKO GRAFIČKO PODUZEĆE OPATIJA - VOLOSKO, 1998. str. 9 - 18 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Berc-Radišić, B. (1998) MARKETING I HOTELSKA POTROŠNJA. U: RADIŠIĆ, F. (ur.)MENEDŽMENT U FUNKCIJI POVEĆANJA TURISTIČKE POTROŠNJE.
@article{article, author = {Berc-Radi\v{s}i\'{c}, Branka}, editor = {RADI\v{S}I\'{C}, F.}, year = {1998}, pages = {9 - 18}, keywords = {}, title = {MARKETING I HOTELSKA POTRO\v{S}NJA}, keyword = {}, publisher = {VOLO\v{S}\'{C}ANJSKO GRAFI\v{C}KO PODUZE\'{C}E OPATIJA - VOLOSKO}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Berc-Radi\v{s}i\'{c}, Branka}, editor = {RADI\v{S}I\'{C}, F.}, year = {1998}, pages = {9 - 18}, keywords = {}, title = {MARKETING AND HOTEL CONSUMPTION}, keyword = {}, publisher = {VOLO\v{S}\'{C}ANJSKO GRAFI\v{C}KO PODUZE\'{C}E OPATIJA - VOLOSKO}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font