Pregled bibliografske jedinice broj: 26139
MARKETING I HOTELSKA POTROŠNJA
MARKETING I HOTELSKA POTROŠNJA // MENEDŽMENT U FUNKCIJI POVEĆANJA TURISTIČKE POTROŠNJE / RADIŠIĆ, FRANJO (ur.).
Opatija: VOLOŠĆANJSKO GRAFIČKO PODUZEĆE OPATIJA - VOLOSKO, 1998. str. 9 - 18 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 26139 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
MARKETING I HOTELSKA POTROŠNJA
(MARKETING AND HOTEL CONSUMPTION)
Autori
Berc-Radišić, Branka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
MENEDŽMENT U FUNKCIJI POVEĆANJA TURISTIČKE POTROŠNJE
/ RADIŠIĆ, FRANJO - Opatija : VOLOŠĆANJSKO GRAFIČKO PODUZEĆE OPATIJA - VOLOSKO, 1998, 9 - 18
Skup
MENEDŽMENT U FUNKCIJI POVEĆANJA TURISTIČKE POTROŠNJE
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 05.10.1998
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Sažetak
Potrošnja turista je motiv gospodrenja u hotelijerstvu. Nju je moguće povećati bogatijom hotelskom ponudom i programiranim marketinškim aktivnostima. U gastronomsku hotelsku ponudu trebauključiti što više domaćih narodnih jela, a u izvanpansionsku što više sportskih i zabavnih sadržaja. Hotelski marketing treba iti poticajan, ali istodobno pošten i odgovoran.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
803004
Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija
Profili:
Branka Berc Radišić
(autor)