Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 26136

Značaj trgovine u povećanju turističke potrošnje


Aćimović, Mihajlo
Značaj trgovine u povećanju turističke potrošnje // Prva međunarodna konferencija Menedžement u funkciji povećanja turističke potrošnje : zbornik = 1st International Conference Management in the Function of Increasing the Tourism Consumption : proceedings / RADIŠIĆ, FRANJO (ur.).
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 1998. str. 1-8 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 26136 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Značaj trgovine u povećanju turističke potrošnje
(The meaning of trade while increasing tourism consumption)

Autori
Aćimović, Mihajlo

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Prva međunarodna konferencija Menedžement u funkciji povećanja turističke potrošnje : zbornik = 1st International Conference Management in the Function of Increasing the Tourism Consumption : proceedings / RADIŠIĆ, FRANJO - Opatija : Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 1998, 1-8

Skup
Međunarodna konferencija Menedžment u funkciji povećanja turističke potrošnje (1 ; 1998)

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 05.10.1998

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Sažetak
Ekonomski efekti u receptivnim turističkim zemljama i regijama, promatrani kroz turističku potrošnju u velikom dijelu ovise o stupnju osposobljenosti i uključenosti trgovine u opskrbi i zadovoljenju potreba turista izraženih kroz turističku potrošnju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
803004

Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija

Profili:

Avatar Url Mihajlo Aćimović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Aćimović, Mihajlo
Značaj trgovine u povećanju turističke potrošnje // Prva međunarodna konferencija Menedžement u funkciji povećanja turističke potrošnje : zbornik = 1st International Conference Management in the Function of Increasing the Tourism Consumption : proceedings / RADIŠIĆ, FRANJO (ur.).
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 1998. str. 1-8 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Aćimović, M. (1998) Značaj trgovine u povećanju turističke potrošnje. U: RADIŠIĆ, F. (ur.)Prva međunarodna konferencija Menedžement u funkciji povećanja turističke potrošnje : zbornik = 1st International Conference Management in the Function of Increasing the Tourism Consumption : proceedings.
@article{article, author = {A\'{c}imovi\'{c}, Mihajlo}, editor = {RADI\v{S}I\'{C}, F.}, year = {1998}, pages = {1-8}, keywords = {}, title = {Zna\v{c}aj trgovine u pove\'{c}anju turisti\v{c}ke potro\v{s}nje}, keyword = {}, publisher = {Fakultet za menad\v{z}ment u turizmu i ugostiteljstvu Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {A\'{c}imovi\'{c}, Mihajlo}, editor = {RADI\v{S}I\'{C}, F.}, year = {1998}, pages = {1-8}, keywords = {}, title = {The meaning of trade while increasing tourism consumption}, keyword = {}, publisher = {Fakultet za menad\v{z}ment u turizmu i ugostiteljstvu Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font