Pregled bibliografske jedinice broj: 26136
Značaj trgovine u povećanju turističke potrošnje
Značaj trgovine u povećanju turističke potrošnje // Prva međunarodna konferencija Menedžement u funkciji povećanja turističke potrošnje : zbornik = 1st International Conference Management in the Function of Increasing the Tourism Consumption : proceedings / RADIŠIĆ, FRANJO (ur.).
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 1998. str. 1-8 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 26136 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Značaj trgovine u povećanju turističke potrošnje
(The meaning of trade while increasing tourism consumption)
Autori
Aćimović, Mihajlo
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Prva međunarodna konferencija Menedžement u funkciji povećanja turističke potrošnje : zbornik = 1st International Conference Management in the Function of Increasing the Tourism Consumption : proceedings
/ RADIŠIĆ, FRANJO - Opatija : Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 1998, 1-8
Skup
Međunarodna konferencija Menedžment u funkciji povećanja turističke potrošnje (1 ; 1998)
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 05.10.1998
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Sažetak
Ekonomski efekti u receptivnim turističkim zemljama i regijama, promatrani kroz turističku potrošnju u velikom dijelu ovise o stupnju osposobljenosti i uključenosti trgovine u opskrbi i zadovoljenju potreba turista izraženih kroz turističku potrošnju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
803004
Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija
Profili:
Mihajlo Aćimović
(autor)