Pregled bibliografske jedinice broj: 260631
Sustav kontrole marketiga u funkciji unaprijeđena poslovanja
Sustav kontrole marketiga u funkciji unaprijeđena poslovanja, 2006., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 260631 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Sustav kontrole marketiga u funkciji unaprijeđena poslovanja
(Impact of Marketing Control System on Business Improvements)
Autori
Kežman, Elvedina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
04.07
Godina
2006
Stranica
177
Mentor
Grbac, Bruno
Ključne riječi
Sustav kontrole marketinga; Unaprjeđenje poslovanja
(marketing control system; business improvements)
Sažetak
Održati se, ali i razvijati se u izrazito konkurentnom okruženju danas nije nimalo lak zadatak. Čak i izvrsno uređene marketing strategije moraju biti kontinuirano praćene u procesu implementacije, evaluirane u odnosu na postavljene standarde te revidirane u skladu sa zahtjevima vremena.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA