Pregled bibliografske jedinice broj: 258685
Uključenost pri donošenju kupovnih odluka -primjer tri prehrambena proizvoda
Uključenost pri donošenju kupovnih odluka -primjer tri prehrambena proizvoda // Journal of central European agriculture, 5 (2004), 3; 151-159 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 258685 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uključenost pri donošenju kupovnih odluka -primjer tri prehrambena proizvoda
(Consumer Involment in Buying Decisions – the example of three food products)
Autori
Markovina, Jerko ; Kovačić, Damir ; Radman, Marija
Izvornik
Journal of central European agriculture (1332-9049) 5
(2004), 3;
151-159
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
uključenost; kupovne odluke; hrana
(involvement; buying decisions; food)
Sažetak
Cilj istraživanja bio je sastaviti instrument za mjerenje konstrukta potrošačke uključenosti pri donošenju kupovnih odluka te provjeriti njegove mjerne karakteristike. Skala uključenosti testirana je na uzorku od 283 potrošača vina, sira i meda. Statističkom analizom rezultata utvrđeno je da skala uključenosti ima zadovoljavajuću valjanost i pouzdanost. Potrošači su iskazali visoku uključenost za vino i sir, dok su za med dobijene nešto niže razine potrošačke uključenosti. Ovakvi rezultati ukazuju na činjenicu da potrošači pri kupnji navedenih prehrambenih proizvoda svoje odluke ne donose impulzivno, nego prije odluke o kupnji traže dodatne informacije o proizvodu. Skala korištena u ovom radu može se koristiti za mjerenje stupnja uključenosti za različite prehrambene i ostale proizvode na hrvatskom tržištu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Poljoprivreda (agronomija)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Agronomski fakultet, Zagreb
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- AGRIS International
- CAB Abstracts