Pregled bibliografske jedinice broj: 258615
Nastava različitih razina zahtjevnosti
Nastava različitih razina zahtjevnosti // Metodički obzori, 1 (2006), 1; 26-36 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 258615 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Nastava različitih razina zahtjevnosti
(Different challenging levels teaching)
Autori
Kadum, Vladimir ; Kadum-Bošnjak, Sandra
Izvornik
Metodički obzori (1846-1484) 1
(2006), 1;
26-36
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, izvorni znanstveni rad, znanstveni
Ključne riječi
učinkovitost; nastava; različite razine zahtjevnosti; pedagoški eksperiment
(effectiveness; teaching; different challenging levels; pedagogical experiment)
Sažetak
U radu autori iznose rezultate do kojih su došli istraživanjem učinkovitosti nastave različitih razina zahtjevnosti. Radilo se o pedagoškom eksperimentu intenzivnog tipa. U uzorku je bilo 155 ispitanika. Uzorak pripada kategoriji namjernih uzoraka i srednje je veličine. Dobiveni su sljedeći rezultati: (1) Uspjeh učenika u inicijalnom ispitivanju razina i struktura znanja je ujednačen (t-omjer iznosio je 0.485) ; (2) Uspjeh učenika na finalnom ispitivanju razina i struktura znanja pokazuje da eksperimentalna grupa ima znatno bolji rezultat u odnosu na kontrolnu grupu (t-omjer 8.25, P<0.05).
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika, Pedagogija