Pregled bibliografske jedinice broj: 258331
Od motoričke akcije do (verbalne) komunikacije
Od motoričke akcije do (verbalne) komunikacije // Univerzalnost verbotonalne metode u komunikaciji : sažeci : 45 godina Poliklinike SUVAG
Zagreb: Poliklinika SUVAG, 2006. str. 27-27 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 258331 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Od motoričke akcije do (verbalne) komunikacije
(From the motoric activity to the (verbal) communication)
Autori
Rade, Renata
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
Univerzalnost verbotonalne metode u komunikaciji : sažeci : 45 godina Poliklinike SUVAG
/ - Zagreb : Poliklinika SUVAG, 2006, 27-27
Skup
Međunarodni znanstveni skup Dani Petra Guberine
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 25.05.2006. - 27.05.2006
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
motorička akcija ; verbalna komunikacija
(motoric activity ; verbal communication)
Sažetak
Razvojni put koji dijete prolazi od trenutka prvog plača sve do faze tečne verbalne komunikacije vrlo je sličan razvojnom putu od nestrukturiranog ponašanja do socijalnog ponašanja. Prve četiri godine odrastanja djetetu donose maturaciju, razvoj temeljnih sposobnosti, obilje ljudske interakcije, oponašanja, učenja… Kada dijete ne razvije, na primjer, sposobnost oponašanja, cijeli razvojni proces biva narušen, a dijete se ponaša nestrukturirano. Djeca koja čuju, a usporen im je govorno-jezični razvoj pokatkad se ponašaju vrlo nestrukturirano. To otežava naše prepoznavanje njihovih temeljne sposobnosti i njihove mogućnosti za boljom komunikacijom ; verbalnom i neverbalnom. Djeca nestrukturiranog ponašanja najčešće se prepoznaju po tomu što « ; vrludaju» ; prostorom, što nas ne « ; čuju» ; i ne « ; vide» ; i što nisu sklona učenju oponašanjem. Vrludanje, kao oblik nestrukturiranog ponašanja, valja oplemeniti mijenjajući njegove karakteristike od nepoželjnih u razvojno poželjne. Početni terapijski postupci/savjetovanje roditelja uključuju i intervenciju u djetetovo kretanje prostorom kako bi se što prije ostvarila komunikacija s djetetom i tako otvorio put za učenje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
MZOS-0207002 - Verbotonalna metoda i umjetna pužnica: program dijagnostike i rehabilitacije (Runjić, Nađa, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Poliklinika SUVAG