Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 258331

Od motoričke akcije do (verbalne) komunikacije


Rade, Renata
Od motoričke akcije do (verbalne) komunikacije // Univerzalnost verbotonalne metode u komunikaciji : sažeci : 45 godina Poliklinike SUVAG
Zagreb: Poliklinika SUVAG, 2006. str. 27-27 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)


CROSBI ID: 258331 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Od motoričke akcije do (verbalne) komunikacije
(From the motoric activity to the (verbal) communication)

Autori
Rade, Renata

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni

Izvornik
Univerzalnost verbotonalne metode u komunikaciji : sažeci : 45 godina Poliklinike SUVAG / - Zagreb : Poliklinika SUVAG, 2006, 27-27

Skup
Međunarodni znanstveni skup Dani Petra Guberine

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 25.05.2006. - 27.05.2006

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
motorička akcija ; verbalna komunikacija
(motoric activity ; verbal communication)

Sažetak
Razvojni put koji dijete prolazi od trenutka prvog plača sve do faze tečne verbalne komunikacije vrlo je sličan razvojnom putu od nestrukturiranog ponašanja do socijalnog ponašanja. Prve četiri godine odrastanja djetetu donose maturaciju, razvoj temeljnih sposobnosti, obilje ljudske interakcije, oponašanja, učenja… Kada dijete ne razvije, na primjer, sposobnost oponašanja, cijeli razvojni proces biva narušen, a dijete se ponaša nestrukturirano. Djeca koja čuju, a usporen im je govorno-jezični razvoj pokatkad se ponašaju vrlo nestrukturirano. To otežava naše prepoznavanje njihovih temeljne sposobnosti i njihove mogućnosti za boljom komunikacijom ; verbalnom i neverbalnom. Djeca nestrukturiranog ponašanja najčešće se prepoznaju po tomu što « ; vrludaju» ; prostorom, što nas ne « ; čuju» ; i ne « ; vide» ; i što nisu sklona učenju oponašanjem. Vrludanje, kao oblik nestrukturiranog ponašanja, valja oplemeniti mijenjajući njegove karakteristike od nepoželjnih u razvojno poželjne. Početni terapijski postupci/savjetovanje roditelja uključuju i intervenciju u djetetovo kretanje prostorom kako bi se što prije ostvarila komunikacija s djetetom i tako otvorio put za učenje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
MZOS-0207002 - Verbotonalna metoda i umjetna pužnica: program dijagnostike i rehabilitacije (Runjić, Nađa, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Poliklinika SUVAG


Citiraj ovu publikaciju:

Rade, Renata
Od motoričke akcije do (verbalne) komunikacije // Univerzalnost verbotonalne metode u komunikaciji : sažeci : 45 godina Poliklinike SUVAG
Zagreb: Poliklinika SUVAG, 2006. str. 27-27 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)
Rade, R. (2006) Od motoričke akcije do (verbalne) komunikacije. U: Univerzalnost verbotonalne metode u komunikaciji : sažeci : 45 godina Poliklinike SUVAG.
@article{article, author = {Rade, Renata}, year = {2006}, pages = {27-27}, keywords = {motori\v{c}ka akcija, verbalna komunikacija}, title = {Od motori\v{c}ke akcije do (verbalne) komunikacije}, keyword = {motori\v{c}ka akcija, verbalna komunikacija}, publisher = {Poliklinika SUVAG}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Rade, Renata}, year = {2006}, pages = {27-27}, keywords = {motoric activity, verbal communication}, title = {From the motoric activity to the (verbal) communication}, keyword = {motoric activity, verbal communication}, publisher = {Poliklinika SUVAG}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font