Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 257797

Prosudba kvalitete u obrazovanju


Žitinski, Maja (prethodno: Maja Žitinski-Šoljić)
Prosudba kvalitete u obrazovanju // Metodički ogledi, vol. 8 (2001), str. 1-138 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni članak udk 165.1, znanstveni)


CROSBI ID: 257797 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Prosudba kvalitete u obrazovanju
(Quality Assessment in Education)

Autori
Žitinski, Maja (prethodno: Maja Žitinski-Šoljić)

Izvornik
Metodički ogledi (0353-765X) Vol. 8 (2001); Str. 1-138

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, izvorni članak udk 165.1, znanstveni

Ključne riječi
kognitivno učenje; latentno učenje; istraživačko učenje; odgovornost za
(cognitive learning; latent learning; investigative learning)

Sažetak
Ciljevi i ideali kojima obrazovanje teži normativnog su karaktera. Sredstva da ih se postigne tehničkog su karaktera. Autorica istražuje ulogu pojedinih segmenata obrazovnoga procesa koji dodiruju i intrinzičke i ekstrinzičke vrijednosti obrazovanja te utječu na način kako se uspješnost shvaća. Upravljanje kakvoćom u velikoj mjeri ovisi o podržavanju kontrole istinske kvalitete koja bi bila sukladna sa sustavom vrijednosti određenog društva. U demokratskom okruženju zahtjev za kvalitetom podrazumijeva pravila i postupke kojima se svaki problem precizno definira, zatim napor da se sposobnost rješavanja problema razvija, da se izbjegne indoktrinacija te da se visoka intrinzička kvaliteta pojedinoga kolegija pomiri s njegovom niskom ekonomskom kvalitetom

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filozofija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Dubrovniku

Profili:

Avatar Url Maja Žitinski (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Žitinski, Maja (prethodno: Maja Žitinski-Šoljić)
Prosudba kvalitete u obrazovanju // Metodički ogledi, vol. 8 (2001), str. 1-138 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni članak udk 165.1, znanstveni)
Žitinski, M. (2001) Prosudba kvalitete u obrazovanju. Metodički ogledi, vol. 8, str. 1-138.
@article{article, author = {\v{Z}itinski, Maja (prethodno: Maja \v{Z}itinski-\v{S}olji\'{c})}, year = {2001}, pages = {str. 1-138}, keywords = {kognitivno u\v{c}enje, latentno u\v{c}enje, istra\v{z}iva\v{c}ko u\v{c}enje, odgovornost za}, journal = {Metodi\v{c}ki ogledi}, volume = {vol. 8}, issn = {0353-765X}, title = {Prosudba kvalitete u obrazovanju}, keyword = {kognitivno u\v{c}enje, latentno u\v{c}enje, istra\v{z}iva\v{c}ko u\v{c}enje, odgovornost za} }
@article{article, author = {\v{Z}itinski, Maja (prethodno: Maja \v{Z}itinski-\v{S}olji\'{c})}, year = {2001}, pages = {str. 1-138}, keywords = {cognitive learning, latent learning, investigative learning}, journal = {Metodi\v{c}ki ogledi}, volume = {vol. 8}, issn = {0353-765X}, title = {Quality Assessment in Education}, keyword = {cognitive learning, latent learning, investigative learning} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font