Pregled bibliografske jedinice broj: 257797
Prosudba kvalitete u obrazovanju
Prosudba kvalitete u obrazovanju // Metodički ogledi, vol. 8 (2001), str. 1-138 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni članak udk 165.1, znanstveni)
CROSBI ID: 257797 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Prosudba kvalitete u obrazovanju
(Quality Assessment in Education)
Autori
Žitinski, Maja (prethodno: Maja Žitinski-Šoljić)
Izvornik
Metodički ogledi (0353-765X) Vol. 8
(2001);
Str. 1-138
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, izvorni članak udk 165.1, znanstveni
Ključne riječi
kognitivno učenje; latentno učenje; istraživačko učenje; odgovornost za
(cognitive learning; latent learning; investigative learning)
Sažetak
Ciljevi i ideali kojima obrazovanje teži normativnog su karaktera. Sredstva da ih se postigne tehničkog su karaktera. Autorica istražuje ulogu pojedinih segmenata obrazovnoga procesa koji dodiruju i intrinzičke i ekstrinzičke vrijednosti obrazovanja te utječu na način kako se uspješnost shvaća. Upravljanje kakvoćom u velikoj mjeri ovisi o podržavanju kontrole istinske kvalitete koja bi bila sukladna sa sustavom vrijednosti određenog društva. U demokratskom okruženju zahtjev za kvalitetom podrazumijeva pravila i postupke kojima se svaki problem precizno definira, zatim napor da se sposobnost rješavanja problema razvija, da se izbjegne indoktrinacija te da se visoka intrinzička kvaliteta pojedinoga kolegija pomiri s njegovom niskom ekonomskom kvalitetom
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filozofija