Pregled bibliografske jedinice broj: 257711
Polisenzorika u tehničkom kabinetu
Polisenzorika u tehničkom kabinetu // Univerzalnost verbotonalne metode u komunikaciji : sažeci : 45 godina Poliklinike SUVAG
Zagreb: Poliklinika SUVAG, 2006. str. 15-16 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 257711 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Polisenzorika u tehničkom kabinetu
(Polysensorics in the technical laboratory)
Autori
Dodig-Stanić, Silvija ; Turčin, Maja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
Univerzalnost verbotonalne metode u komunikaciji : sažeci : 45 godina Poliklinike SUVAG
/ - Zagreb : Poliklinika SUVAG, 2006, 15-16
Skup
Međunarodni znanstveni skup Dani Petra Guberine
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 25.05.2006. - 27.05.2006
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
polisenzorika ; tehnički kabinet
(polisenzorics ; technical laboratory)
Sažetak
Svima nama potrebna je adekvatna polisenzorna integracija za obavljanje svakodnevnih poslova, za igru i za dokazivanje. Polisenzorna integracija je mogućnost primanja informacija putem osjetila (opipa, pokreta, njuha, okusa, vida i sluha) kako bismo ih zajedno pohranili u mozgu i dobili smisleni odgovor. Dobro polisenzorno procesiranje omogućuje svim impulsima nesmetano prolaženje i brzo dolaženje na prava odredišta. Teškoće u polisenzornoj integraciji su kao “ zastoj prometa” u mozgu. Neki dijelovi senzornih informacija su se “ umorili u prometu” i određeni dijelovi mozga ne primaju potrebne senzorne informacije kako bi obavili svoj posao. Svrha rehabilitacije slušanja i govora u Poliklinici SUVAG je uključiti (integrirati) dijete u redoviti sustav školovanja. U OŠ Davorina Trstenjaka uključena su slušno oštećena djeca i djeca s posebnim jezičnim teškoćama od 1.- 8. razreda. Svima njima pružena je pomoć u učenju djelatnika SUVAG-a u produženom stručnom postupku. Učenici uz oštećenje sluha (anacusis, hypoacusis) i psiholingvističku slabost često imaju i dodatna oštećenja (vida, motorike, razumijevanja, disleksiju, disgrafiju...). Znamo da su za cjelokupan razvoj djeteta potrebna mnoga znanja i vještine. Uočili smo da mnoga djeca imaju problem s rukopisom. Za što uspješniju integraciju, učenike 5-ih i 6-ih razreda uključili smo u rad tehničkog kabineta (jednom tjedno). Na tom satu, učenici uz igru i zabavu stječu nova znanja, razvijajući pritom osjećaj za lijepo, kreativnost, motoričke sposobnosti i uče se timskom radu. Radom u tehničkom kabinetu, djeca usvajaju mnoge vještine koje pridonose njihovom potpunijem razvoju, razvijaju upornost, prijateljsko ponašanje, ljubaznost, što vrlo povoljno utječe na razvoj njihove ličnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
MZOS-0207002 - Verbotonalna metoda i umjetna pužnica: program dijagnostike i rehabilitacije (Runjić, Nađa, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Poliklinika SUVAG