Pregled bibliografske jedinice broj: 257706
Likovno tehničke igre i male scenske improvizacije u rehabilitaciji djece predškolske dobi s teškoćama u razvoju slušanja i govora
Likovno tehničke igre i male scenske improvizacije u rehabilitaciji djece predškolske dobi s teškoćama u razvoju slušanja i govora // Univerzalnost verbotonalne metode u komunikaciji : sažeci : 45 godina Poliklinike SUVAG
Zagreb: Poliklinika SUVAG, 2006. str. 15-15 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 257706 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Likovno tehničke igre i male scenske improvizacije u rehabilitaciji djece predškolske dobi s teškoćama u razvoju slušanja i govora
(Visual technical games and little scene improvisation in the rehabilitation of children of pre-school age with difficulties in the development of listening and speech)
Autori
Ratkaj, Lidija ; Lukec, Zvjezdana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
Univerzalnost verbotonalne metode u komunikaciji : sažeci : 45 godina Poliklinike SUVAG
/ - Zagreb : Poliklinika SUVAG, 2006, 15-15
Skup
Međunarodni znanstveni skup Dani Petra Guberine
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 25.05.2006. - 27.05.2006
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
likovno tehničke igre ; male scenske improvizacije ; rehabilitacija djece predškolske dobi ; djeca s teškoćama u razvoju slušanja i govora
(visual technical games ; little scene improvisations ; rehabilitation of children with difficulties in the development of listening and speech)
Sažetak
Likovni izraz je najstariji oblik ljudske komunikacije. Mala djeca oštećena sluha vole se likovno izražavati, pa je logično tu dječju aktivnost koristiti i u rehabilitacijske svrhe. Igranje raznim likovnim tehnikama uključuje sva osjetila i tako pridonosi bržoj i boljoj rehabilitaciji slušanja i govora. Scenska lutka, kao sredstvo, i male scenske improvizacije, kao oblik rada, imaju važno mjesto u rehabilitaciji, edukaciji i odgoju male djece oštećena sluha. Važnost scenske lutke u rehabilitaciji postaje iz same definicije u kojoj je scenska lutka igračka koja « ; živi» ; jer joj « ; posuđujemo» ; glas i pokret. Igra je temeljna dječja aktivnost uz koju djeca razvijaju sve svoje sposobnosti, a zvuk i pokret su osnovica verbotonalne metode. Igrajući se scenskom lutkom, djeca lakše prihvaćaju rehabilitacijske postupke i rehabilitatora, koji postaje partner u igri. Sve to pridonosi bržem stjecanju znanja i uspješnoj rehabilitaciji.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
MZOS-0207002 - Verbotonalna metoda i umjetna pužnica: program dijagnostike i rehabilitacije (Runjić, Nađa, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Poliklinika SUVAG