Pregled bibliografske jedinice broj: 257537
Pedagoške paradigme izrade kurikuluma
Pedagoške paradigme izrade kurikuluma // Pedagogijska istraživanja, 2 (2005), 2; 199-208 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 257537 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pedagoške paradigme izrade kurikuluma
(Pedagogical paradigms of curriculum construction)
Autori
Milat, Josip
Izvornik
Pedagogijska istraživanja (1334-7888) 2
(2005), 2;
199-208
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
kurikulum; nastavni plan i program; svrha školovanja; opće obrazovanje; metode programiranja
(curriculum; syilabus; purpose of schooling; basic education; methods of programming)
Sažetak
U radu se polazi od tvrdnje da je kulrikulum strateško pitanje svakog odgojno-obrazovnog sustava i svakog školovanja. Navodi se operetivna definicija kurikuluma, analizira se nastavni plan i program kao najznačajnija sastavnica kurikuluma te svrhovitost kao njihova temeljna odrednica. U nastavku se razmatraju odrednice i pedagoške paradigme za općeobrazovne i profesionalne škole. Na kraju se opisuje znanstveno-metodološki postupak izrade kurikuluma kao pretpostavke njegove izvrsnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Sociological Abstracts
- Social Sciences Abstract. Worldwide Political Science Abstracts