Pregled bibliografske jedinice broj: 257190
Glazbena znanost i umjetnost u rehabilitaciji prema verbotonalnoj metodi
Glazbena znanost i umjetnost u rehabilitaciji prema verbotonalnoj metodi // Međunarodni znanstveni skup Dani Petra Guberine: univerzalnost verbotonalne metode u komunikaciji: zbornik sažetaka / Adinda Dulčić et al. (ur.).
Zagreb: Poliklinika SUVAG, 2006. (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 257190 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Glazbena znanost i umjetnost u rehabilitaciji prema verbotonalnoj metodi
(Music science and art in the rehabilitation according to the verbotonal method)
Autori
Šmit, Marija Blanka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
Međunarodni znanstveni skup Dani Petra Guberine: univerzalnost verbotonalne metode u komunikaciji: zbornik sažetaka
/ Adinda Dulčić et al. - Zagreb : Poliklinika SUVAG, 2006
Skup
Međunarodni znanstveni skup Dani Petra Guberine: univerzalnost verbotonalne metode u komunikaciji
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 25.05.2006. - 27.05.2006
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
glazbena znanost; umjetnost; verbotonalna metoda
(music science; art; verbotonal method)
Sažetak
Znanost je od pamtivijeka pridavala veliku pozornost glazbi i njezinom sveobuhvatnom utjecaju na čovjeka. Čovjek, kao društveno biće, stvorio je glazbu da bi razumio i oplemenio sebe, da bi stvorio društveni život – komunikaciju s vanjskim svijetom. Proučavanja su pokazala da glazba povoljno utječe na pravilan razvoj čovjeka već od fetusa i prvih mjeseci života do predškolske i školske dobi (motoričke i slušne aktivnosti, komunikacija, razvoj govora, čitanje, društvene vještine, pozitivni stavovi). U verbotonalnoj metodi, put od prvih glazbenih stimulacija do govora i umjetničkog prikaza u dramatizaciji, pjevanju i glumi uz pokret, za našu djecu oštećena sluha sa smetnjama u razvoju put je do cjelovite rehabilitacije. Poznavajući psihologiju glazbenih mogućnosti predškolske djece, odredili smo postupke u rehabilitaciji glazbom da bismo osigurali postupnost i cjelovitost razvoja glazbenih i govornih mogućnosti naše djece, ne zanemarujući pritom ulogu kreativnosti u djeteta. Ti postupci u glazbenim stimulacijama savršeno se poklapaju sa sinkretičnim karakterom glazbe.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija