Pregled bibliografske jedinice broj: 256522
Prikaz knjige "Istraživanje tržišta"
Prikaz knjige "Istraživanje tržišta" // Suvremena trgovina, 31 (2006), 4-5; 143-143 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, stručni)
CROSBI ID: 256522 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Prikaz knjige "Istraživanje tržišta"
(Presentation of Book "Market Research")
Autori
Segetlija, Zdenko
Izvornik
Suvremena trgovina (1330-0180) 31
(2006), 4-5;
143-143
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, stručni
Ključne riječi
istraživanje tržišta; sadržaj knjige
(market research; contens of book)
Sažetak
Koncem 2005. godine prof .dr. sc. Marcel Meler izdao je dvije knjige: "Osnove marketinga" i "Istrazivanje trzista". Prikaz knjige "Osnove marketinga" dali smo u broju 1/2006, a u ovome broju osvrnut cemo se na knjigu "Istrazivanje trzista".
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- -