Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 256511

Značaj reinženjeringa u razvojnoj strategiji hotelsko-turističkih poduzeća


Stipanović, Christian
Značaj reinženjeringa u razvojnoj strategiji hotelsko-turističkih poduzeća // Tourism and Hospitality Management, 12 (2006), 1; 149-156 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 256511 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Značaj reinženjeringa u razvojnoj strategiji hotelsko-turističkih poduzeća
(The Importance of Reengineering in the Development Strategy of Hotel and Tourism Enterprises)

Autori
Stipanović, Christian

Izvornik
Tourism and Hospitality Management (1330-7533) 12 (2006), 1; 149-156

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
hotelsko-turističko poduzeće; hrvatski turizam; reinženjering; strategija razvoja
(hotel and tourism enterprise; croatian tourism; reengineering; development strategy)

Sažetak
Na globaliziranom tržištu promjene su sve češće tako da je teško determinirati buduće turističke trendove. Konkurentska borba stranih hotelskih lanaca, nacionalnih turističkih poduzeća i obiteljskog poduzetništva dinamizira tržište kao odgovor na sve profiliranije turističke potrebe. Hotelsko-turistička poduzeća moraju aktivno upravljati promjenama u kreiranju novih konkurentskih prednosti. Preduvjet je reinženjering poduzeća, promjena poslovne filozofije i generiranje nove generacije menadžmenta kako bi se napustili recidivi prošlog sustava i premostio jaz između velikih mogućnosti i limitirane stvarnosti. Poduzeće se suvremenim odrednicama poslovanja i inoviranom strategijom razvoja mora prilagoditi sustavu novih tržišnih vrijednosti.

Izvorni jezik
Hrvatski, engleski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0116003

Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija

Profili:

Avatar Url Christian Stipanović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Stipanović, Christian
Značaj reinženjeringa u razvojnoj strategiji hotelsko-turističkih poduzeća // Tourism and Hospitality Management, 12 (2006), 1; 149-156 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
Stipanović, C. (2006) Značaj reinženjeringa u razvojnoj strategiji hotelsko-turističkih poduzeća. Tourism and Hospitality Management, 12 (1), 149-156.
@article{article, author = {Stipanovi\'{c}, Christian}, year = {2006}, pages = {149-156}, keywords = {hotelsko-turisti\v{c}ko poduze\'{c}e, hrvatski turizam, rein\v{z}enjering, strategija razvoja}, journal = {Tourism and Hospitality Management}, volume = {12}, number = {1}, issn = {1330-7533}, title = {Zna\v{c}aj rein\v{z}enjeringa u razvojnoj strategiji hotelsko-turisti\v{c}kih poduze\'{c}a}, keyword = {hotelsko-turisti\v{c}ko poduze\'{c}e, hrvatski turizam, rein\v{z}enjering, strategija razvoja} }
@article{article, author = {Stipanovi\'{c}, Christian}, year = {2006}, pages = {149-156}, keywords = {hotel and tourism enterprise, croatian tourism, reengineering, development strategy}, journal = {Tourism and Hospitality Management}, volume = {12}, number = {1}, issn = {1330-7533}, title = {The Importance of Reengineering in the Development Strategy of Hotel and Tourism Enterprises}, keyword = {hotel and tourism enterprise, croatian tourism, reengineering, development strategy} }

Časopis indeksira:


  • EconLit


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Sociological Abstracts
  • Journal of Economic Literature
  • CAB International





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font