Pregled bibliografske jedinice broj: 255631
Etika u tržišnim odnosima
Etika u tržišnim odnosima. Dubrovnik: Pomorski Fakultet Veleučilišta u Dubrovniku, 1996 (prirucnik)
CROSBI ID: 255631 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Etika u tržišnim odnosima
(Marketing-era Ethics)
Autori
Žitinski, Maja (prethodno: Maja Žitinski-Šoljić)
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, prirucnik, znanstvena
Izdavač
Pomorski Fakultet Veleučilišta u Dubrovniku
Grad
Dubrovnik
Godina
1996
Stranica
122
ISBN
953-96105-9-1
Ključne riječi
tržišno gospodarstvo; etičko prosuđivanje; društveni karakter; etičke pogreške; etičke dileme
(marketing economy; ethical judgment; social character; ethical errors; ethical dilemmas)
Sažetak
Knjiga razlaže temeljno oruđe potrebno u etičkome vrednovanju, razliku između temperamenta i karaktera za etiku, prezentira zahtjeve moralnoga zakona, analizira strukturu socijalnih karaktera koji se korijene u tržišnome okruženju. Etičke pogreške valja razlikovati od etičkih dilema, takođe pokazati kako etika može biti u sukobu sa zakonom. Mnoštvom primjera u bogatome, razvijenom gospodarstvu potkrepnjuje načelne stavove.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Filozofija