Pregled bibliografske jedinice broj: 255627
Kultura poslovnoga komuniciranja
Kultura poslovnoga komuniciranja. Dubrovnik: Veleučilište u Dubrovniku, 2002 (prirucnik)
CROSBI ID: 255627 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kultura poslovnoga komuniciranja
(Effective Business Communication)
Autori
Žitinski, Maja (prethodno: Maja Žitinski-Šoljić)
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, prirucnik, znanstvena
Izdavač
Veleučilište u Dubrovniku
Grad
Dubrovnik
Godina
2002
Stranica
194
ISBN
953-6705-10-9
Ključne riječi
poslovna etika; tržište orijentirano prema korisnicima; utilitarizam; deontologija; interpersonalno komuniciranje
(business ethics; customers oriented market; utilitarianism; deontology; interpersonal communication)
Sažetak
Knjiga promovira novi oblik komunikacijske kompetentnosti u okolnostima kad nam pri razlikovanju stupnjeva ispravnoga od stupnjeva pogrešnoga sve više trebaju principi, istančaniji od tradicionalnih. Poslovni kontekst tržišne ere profilira menadžment interpersonalnoga stila, a to je komunikacija s ljudima, drukčija od preživjeloga autoritarnog odnošenja prema brojevima. Pritom etika karaktera dobiva osobito značenje u razlici između agresivnoga i asertivnog voditeljstva. Pvijesni pomak gospodarstva od usredotočenosti na samoga sebe prema gospodarstvu orijentiranome prema kvaliteti i sigurnosti (odmjerenoj motrištem korisnika) rezultira nizom strategija razrješavanja sukoba. Aku prava postanu ograničujući faktor u primjeni sile, nasilnički pristupi problemima postaju prošlost.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Filozofija