Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 255627

Kultura poslovnoga komuniciranja


Žitinski, Maja (prethodno: Maja Žitinski-Šoljić)
Kultura poslovnoga komuniciranja. Dubrovnik: Veleučilište u Dubrovniku, 2002 (prirucnik)


CROSBI ID: 255627 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kultura poslovnoga komuniciranja
(Effective Business Communication)

Autori
Žitinski, Maja (prethodno: Maja Žitinski-Šoljić)

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, prirucnik, znanstvena

Izdavač
Veleučilište u Dubrovniku

Grad
Dubrovnik

Godina
2002

Stranica
194

ISBN
953-6705-10-9

Ključne riječi
poslovna etika; tržište orijentirano prema korisnicima; utilitarizam; deontologija; interpersonalno komuniciranje
(business ethics; customers oriented market; utilitarianism; deontology; interpersonal communication)

Sažetak
Knjiga promovira novi oblik komunikacijske kompetentnosti u okolnostima kad nam pri razlikovanju stupnjeva ispravnoga od stupnjeva pogrešnoga sve više trebaju principi, istančaniji od tradicionalnih. Poslovni kontekst tržišne ere profilira menadžment interpersonalnoga stila, a to je komunikacija s ljudima, drukčija od preživjeloga autoritarnog odnošenja prema brojevima. Pritom etika karaktera dobiva osobito značenje u razlici između agresivnoga i asertivnog voditeljstva. Pvijesni pomak gospodarstva od usredotočenosti na samoga sebe prema gospodarstvu orijentiranome prema kvaliteti i sigurnosti (odmjerenoj motrištem korisnika) rezultira nizom strategija razrješavanja sukoba. Aku prava postanu ograničujući faktor u primjeni sile, nasilnički pristupi problemima postaju prošlost.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Filozofija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Dubrovniku

Profili:

Avatar Url Maja Žitinski (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Žitinski, Maja (prethodno: Maja Žitinski-Šoljić)
Kultura poslovnoga komuniciranja. Dubrovnik: Veleučilište u Dubrovniku, 2002 (prirucnik)
Žitinski, M. (2002) Kultura poslovnoga komuniciranja. Dubrovnik, Veleučilište u Dubrovniku.
@book{book, author = {\v{Z}itinski, Maja (prethodno: Maja \v{Z}itinski-\v{S}olji\'{c})}, year = {2002}, pages = {194}, keywords = {poslovna etika, tr\v{z}i\v{s}te orijentirano prema korisnicima, utilitarizam, deontologija, interpersonalno komuniciranje}, isbn = {953-6705-10-9}, title = {Kultura poslovnoga komuniciranja}, keyword = {poslovna etika, tr\v{z}i\v{s}te orijentirano prema korisnicima, utilitarizam, deontologija, interpersonalno komuniciranje}, publisher = {Veleu\v{c}ili\v{s}te u Dubrovniku}, publisherplace = {Dubrovnik} }
@book{book, author = {\v{Z}itinski, Maja (prethodno: Maja \v{Z}itinski-\v{S}olji\'{c})}, year = {2002}, pages = {194}, keywords = {business ethics, customers oriented market, utilitarianism, deontology, interpersonal communication}, isbn = {953-6705-10-9}, title = {Effective Business Communication}, keyword = {business ethics, customers oriented market, utilitarianism, deontology, interpersonal communication}, publisher = {Veleu\v{c}ili\v{s}te u Dubrovniku}, publisherplace = {Dubrovnik} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font