Pregled bibliografske jedinice broj: 25541
Marketing Concept of the Mediterranean Croatia in the 21st Century
Marketing Concept of the Mediterranean Croatia in the 21st Century // Book of Abstracts of the First Encounter of the Mediterranean Economists
Split: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, 1998. (poster, nije recenziran, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 25541 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing Concept of the Mediterranean Croatia in the 21st Century
Autori
Buljan, Radimir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Book of Abstracts of the First Encounter of the Mediterranean Economists
/ - Split : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, 1998
Skup
First Encounter of the Mediterranean Economists "Cooperation and Development in the Mediterranean"
Mjesto i datum
Split, Hrvatska; Brela, Hrvatska, 01.10.1998. - 03.10.1998
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA