Pregled bibliografske jedinice broj: 254930
Vysokoškolsky učitel: nove paradigmy
Vysokoškolsky učitel: nove paradigmy // Quo vadis visokoškolsky učitel? / Sirotova, Mariana ; Danek, Jan (ur.).
Trnava: Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2006. str. 99-107 (plenarno, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 254930 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Vysokoškolsky učitel: nove paradigmy
(TEACHER IN HIGHER EDUCATION: NEW PARADIGMS)
Autori
Hrvatić, Neven ; Posavec, Koraljka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Quo vadis visokoškolsky učitel?
/ Sirotova, Mariana ; Danek, Jan - Trnava : Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2006, 99-107
Skup
Quo vadis visokoškolsky učitel?
Mjesto i datum
Trnava, Slovačka, 01.12.2005
Vrsta sudjelovanja
Plenarno
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
visokoškolska pedagogija; izobrazba učitelja; internacionalno obrazovanje; interkulturalne kompetencije
(higher education (pedagogy); teacher`s education; international education; intercultural competences)
Sažetak
Izazovi budućnosti pojedinca i društva (globalnog svijeta) ogledaju se u pristupu i kvaliteti današnjeg sustava visokog školstva, ustroja sveučilišne nastave i novih kompetencija profesora, gdje njihovo cjeloživotno stručno i pedagoško usavršavanje postaje strateško pitanje u konceptualizaciji visokoškolske nastave. Proces kontinuiranog profesionalnog razvoja (Continuous Professional Development) i stjecanje nastavne kompetencije postaju osnova i pretpostavka stručnog razvoja učitelja tijekom svih faza profesionalne karijere. Proces internacionalizacije visokog obrazovanja donosi velike promjene u visokoškolskim sustavima: međusobno razumijevanje i nove perspektive koje donosi razmjena studenata i sveučilišnih profesora, kulturni i socijalni utjecaj stranih studenata na lokalnoj razini, kao i potrebu za novim, interkulturalnim kompetencijama sveučilišnih profesora.
Izvorni jezik
Slo
Znanstvena područja
Pedagogija