Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 254930

Vysokoškolsky učitel: nove paradigmy


Hrvatić, Neven; Posavec, Koraljka
Vysokoškolsky učitel: nove paradigmy // Quo vadis visokoškolsky učitel? / Sirotova, Mariana ; Danek, Jan (ur.).
Trnava: Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2006. str. 99-107 (plenarno, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 254930 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Vysokoškolsky učitel: nove paradigmy
(TEACHER IN HIGHER EDUCATION: NEW PARADIGMS)

Autori
Hrvatić, Neven ; Posavec, Koraljka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Quo vadis visokoškolsky učitel? / Sirotova, Mariana ; Danek, Jan - Trnava : Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2006, 99-107

Skup
Quo vadis visokoškolsky učitel?

Mjesto i datum
Trnava, Slovačka, 01.12.2005

Vrsta sudjelovanja
Plenarno

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
visokoškolska pedagogija; izobrazba učitelja; internacionalno obrazovanje; interkulturalne kompetencije
(higher education (pedagogy); teacher`s education; international education; intercultural competences)

Sažetak
Izazovi budućnosti pojedinca i društva (globalnog svijeta) ogledaju se u pristupu i kvaliteti današnjeg sustava visokog školstva, ustroja sveučilišne nastave i novih kompetencija profesora, gdje njihovo cjeloživotno stručno i pedagoško usavršavanje postaje strateško pitanje u konceptualizaciji visokoškolske nastave. Proces kontinuiranog profesionalnog razvoja (Continuous Professional Development) i stjecanje nastavne kompetencije postaju osnova i pretpostavka stručnog razvoja učitelja tijekom svih faza profesionalne karijere. Proces internacionalizacije visokog obrazovanja donosi velike promjene u visokoškolskim sustavima: međusobno razumijevanje i nove perspektive koje donosi razmjena studenata i sveučilišnih profesora, kulturni i socijalni utjecaj stranih studenata na lokalnoj razini, kao i potrebu za novim, interkulturalnim kompetencijama sveučilišnih profesora.

Izvorni jezik
Slo

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0130489

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Hrvatić, Neven; Posavec, Koraljka
Vysokoškolsky učitel: nove paradigmy // Quo vadis visokoškolsky učitel? / Sirotova, Mariana ; Danek, Jan (ur.).
Trnava: Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2006. str. 99-107 (plenarno, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Hrvatić, N. & Posavec, K. (2006) Vysokoškolsky učitel: nove paradigmy. U: Sirotova, M. & Danek, J. (ur.)Quo vadis visokoškolsky učitel?.
@article{article, author = {Hrvati\'{c}, Neven and Posavec, Koraljka}, year = {2006}, pages = {99-107}, keywords = {visoko\v{s}kolska pedagogija, izobrazba u\v{c}itelja, internacionalno obrazovanje, interkulturalne kompetencije}, title = {Vysoko\v{s}kolsky u\v{c}itel: nove paradigmy}, keyword = {visoko\v{s}kolska pedagogija, izobrazba u\v{c}itelja, internacionalno obrazovanje, interkulturalne kompetencije}, publisher = {Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave}, publisherplace = {Trnava, Slova\v{c}ka} }
@article{article, author = {Hrvati\'{c}, Neven and Posavec, Koraljka}, year = {2006}, pages = {99-107}, keywords = {higher education (pedagogy), teacher`s education, international education, intercultural competences}, title = {TEACHER IN HIGHER EDUCATION: NEW PARADIGMS}, keyword = {higher education (pedagogy), teacher`s education, international education, intercultural competences}, publisher = {Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave}, publisherplace = {Trnava, Slova\v{c}ka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font