Pregled bibliografske jedinice broj: 253950
Spolne razlike u matematičkim sposobnostima: utjecaj prijetnje stereotipom, percipirane nekompetentnosti te upoznatosti i prihvaćanja stereotipa
Spolne razlike u matematičkim sposobnostima: utjecaj prijetnje stereotipom, percipirane nekompetentnosti te upoznatosti i prihvaćanja stereotipa, 2005., diplomski rad, Hrvatski studiji - Studij psihologije, Zagreb
CROSBI ID: 253950 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Spolne razlike u matematičkim sposobnostima: utjecaj prijetnje stereotipom, percipirane nekompetentnosti te upoznatosti i prihvaćanja stereotipa
(Sex differences in mathematical abilities ; stereotype threat, perceived noncompetence, knowledge and acceptance of stereotypes)
Autori
Kantoci, Martina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Hrvatski studiji - Studij psihologije
Mjesto
Zagreb
Datum
Podatak o recenziji nije dostupan
Godina
2005
Stranica
52
Mentor
Franc, Renata
Ključne riječi
prijetnja sterotipom; percipirana nekompetentnost
(stereotype threat; perceived noncompetence)
Sažetak
Cilj istraživanaj bio je provjeriti postoji li utjecaj prijetnje stereotipom na izvedbu učenika viših razreda osonovne škole u testu matematičkih sposobnosti, ovisi li prijetnja stereotipom o percipiranoj nekompetentnosti i djeluje li na prihvažanje stereotipa.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija