Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 25383

Komponente samoreguliranog učenja i školski uspjeh


Rijavec, Majda; Raboteg-Šarić, Zora; Franc, Renata
Komponente samoreguliranog učenja i školski uspjeh // Društvena istraživanja, 8 (1999), 4; 529-541 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 25383 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Komponente samoreguliranog učenja i školski uspjeh
(Components of self-regulated learning and school achievement)

Autori
Rijavec, Majda ; Raboteg-Šarić, Zora ; Franc, Renata

Izvornik
Društvena istraživanja (1330-0288) 8 (1999), 4; 529-541

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
strategije učenja; školski uspjeh; atribucije; samopoštovanje
(learning strategies; school achievement; attributions; self-esteem)

Sažetak
Istraživanje je imalo za cilj ispitati po kojim komponentama samoreguliranog učenja (strategije učenja, uvjerenja o samoefikasnosti, ciljna orijentacija i samopoštovanje) se razlikuju učenici različitog školskog uspjeha. Ispitano je 130 dječaka i 126 djevojčica petog i šestog razreda tri osnovne škole u Zagrebu. Učenici su po svom školskom uspjehu podijeljeni u tri skupine: odlični, vrlo dobri i dobri. Diskriminacijska analiza pokazala je da se te tri skupine učenika međusobno razlikuju u četiri ispitane varijable. Što učenici imaju bolji školski uspjeh to više procjenjuju da imaju sposobnosti potrebne za učenje i da se u školi više zalažu (uvjerenja o samoefikasnosti). Bolji uspjeh učenika u ovom istraživanju također je povezan i s manjom upotrebom površinskog procesiranja kao strategije učenja i većim samopoštovanjem.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Sociologija, Psihologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
01940102

Ustanove:
Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, Zagreb

Profili:

Avatar Url Zora Raboteg-Šarić (autor)

Avatar Url Majda Rijavec (autor)

Avatar Url Renata Franc (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Rijavec, Majda; Raboteg-Šarić, Zora; Franc, Renata
Komponente samoreguliranog učenja i školski uspjeh // Društvena istraživanja, 8 (1999), 4; 529-541 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Rijavec, M., Raboteg-Šarić, Z. & Franc, R. (1999) Komponente samoreguliranog učenja i školski uspjeh. Društvena istraživanja, 8 (4), 529-541.
@article{article, author = {Rijavec, Majda and Raboteg-\v{S}ari\'{c}, Zora and Franc, Renata}, year = {1999}, pages = {529-541}, keywords = {strategije u\v{c}enja, \v{s}kolski uspjeh, atribucije, samopo\v{s}tovanje}, journal = {Dru\v{s}tvena istra\v{z}ivanja}, volume = {8}, number = {4}, issn = {1330-0288}, title = {Komponente samoreguliranog u\v{c}enja i \v{s}kolski uspjeh}, keyword = {strategije u\v{c}enja, \v{s}kolski uspjeh, atribucije, samopo\v{s}tovanje} }
@article{article, author = {Rijavec, Majda and Raboteg-\v{S}ari\'{c}, Zora and Franc, Renata}, year = {1999}, pages = {529-541}, keywords = {learning strategies, school achievement, attributions, self-esteem}, journal = {Dru\v{s}tvena istra\v{z}ivanja}, volume = {8}, number = {4}, issn = {1330-0288}, title = {Components of self-regulated learning and school achievement}, keyword = {learning strategies, school achievement, attributions, self-esteem} }

Časopis indeksira:


  • Current Contents Connect (CCC)
  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Social Science Citation Index (SSCI)
    • SCI-EXP, SSCI i/ili A&HCI
  • Scopus


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Sociological Abstracts
  • Social SciSearch
  • Research Alert





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font