Pregled bibliografske jedinice broj: 253757
Modeli dječjeg odabira strategija rješavanja aritmetičkih zadataka
Modeli dječjeg odabira strategija rješavanja aritmetičkih zadataka // Suvremena psihologija, 9 (2006), 1; 47-61 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 253757 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Modeli dječjeg odabira strategija rješavanja aritmetičkih zadataka
(Models of children's strategy choices in solving arithmetical problems)
Autori
Pavlin-Bernardić, Nina
Izvornik
Suvremena psihologija (1331-9264) 9
(2006), 1;
47-61
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
djeca; strategije; aritmetički zadaci; metakognicija
(children; strategies; arithmetic problems; metacognition)
Sažetak
Brojna istraživanja ukazuju na to da djeca imaju na raspolaganju i koriste veći broj strategija rješavanja zadataka zbrajanja, oduzimanja, množenja i dijeljenja. Odabir između različitih strategija je adaptivan, što znači da u skladu s karakteristikama zadatka djeca imaju tendenciju birati najbržu i najtočniju strategiju koja im je dostupna. U ovom prikazu analizirani su i kritički uspoređeni najutjecajniji modeli dječjeg odabira strategija rješavanja aritmetičkih zadataka: metakognitivni modeli, Model distribucije asocijacija (Siegler i Shrager, 1984), Model adaptivnog izbora strategije (Siegler i Shipley, 1995) te Model dječjeg odabira i otkrivanja strategija (Shrager i Siegler, 1998).
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija
POVEZANOST RADA
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Linguistics and Language Behavior Abstracts
- Sociological Abstracts
- PsycINFO