Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 253757

Modeli dječjeg odabira strategija rješavanja aritmetičkih zadataka


Pavlin-Bernardić, Nina
Modeli dječjeg odabira strategija rješavanja aritmetičkih zadataka // Suvremena psihologija, 9 (2006), 1; 47-61 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 253757 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Modeli dječjeg odabira strategija rješavanja aritmetičkih zadataka
(Models of children's strategy choices in solving arithmetical problems)

Autori
Pavlin-Bernardić, Nina

Izvornik
Suvremena psihologija (1331-9264) 9 (2006), 1; 47-61

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
djeca; strategije; aritmetički zadaci; metakognicija
(children; strategies; arithmetic problems; metacognition)

Sažetak
Brojna istraživanja ukazuju na to da djeca imaju na raspolaganju i koriste veći broj strategija rješavanja zadataka zbrajanja, oduzimanja, množenja i dijeljenja. Odabir između različitih strategija je adaptivan, što znači da u skladu s karakteristikama zadatka djeca imaju tendenciju birati najbržu i najtočniju strategiju koja im je dostupna. U ovom prikazu analizirani su i kritički uspoređeni najutjecajniji modeli dječjeg odabira strategija rješavanja aritmetičkih zadataka: metakognitivni modeli, Model distribucije asocijacija (Siegler i Shrager, 1984), Model adaptivnog izbora strategije (Siegler i Shipley, 1995) te Model dječjeg odabira i otkrivanja strategija (Shrager i Siegler, 1998).

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0130413

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Nina Pavlin-Bernardić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Pavlin-Bernardić, Nina
Modeli dječjeg odabira strategija rješavanja aritmetičkih zadataka // Suvremena psihologija, 9 (2006), 1; 47-61 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
Pavlin-Bernardić, N. (2006) Modeli dječjeg odabira strategija rješavanja aritmetičkih zadataka. Suvremena psihologija, 9 (1), 47-61.
@article{article, author = {Pavlin-Bernardi\'{c}, Nina}, year = {2006}, pages = {47-61}, keywords = {djeca, strategije, aritmeti\v{c}ki zadaci, metakognicija}, journal = {Suvremena psihologija}, volume = {9}, number = {1}, issn = {1331-9264}, title = {Modeli dje\v{c}jeg odabira strategija rje\v{s}avanja aritmeti\v{c}kih zadataka}, keyword = {djeca, strategije, aritmeti\v{c}ki zadaci, metakognicija} }
@article{article, author = {Pavlin-Bernardi\'{c}, Nina}, year = {2006}, pages = {47-61}, keywords = {children, strategies, arithmetic problems, metacognition}, journal = {Suvremena psihologija}, volume = {9}, number = {1}, issn = {1331-9264}, title = {Models of children's strategy choices in solving arithmetical problems}, keyword = {children, strategies, arithmetic problems, metacognition} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Linguistics and Language Behavior Abstracts
  • Sociological Abstracts
  • PsycINFO





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font