Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 253735

Učinci sastavnica tržišne orijentacije na razvoj inovacija proizvoda


Božić, Ljiljana
Učinci sastavnica tržišne orijentacije na razvoj inovacija proizvoda // Privredna kretanja i ekonomska politika, 16 (2006), 107; 46-64 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 253735 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Učinci sastavnica tržišne orijentacije na razvoj inovacija proizvoda
(The Effects of Market Orientation on Product Innovation)

Autori
Božić, Ljiljana

Izvornik
Privredna kretanja i ekonomska politika (1330-187X) 16 (2006), 107; 46-64

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
orijentacija na potrošača; orijentacije na konkurenciju; interfunkcionalna koordinacija; inovacije proizvoda; MKTOR ljestvica.
(customer orientation; competitor orientation; interfunctional coordination; product innovation; MKTOR.)

Sažetak
U literaturi se tržišna orijentacije proučava kao poslovna kultura ili ponašanje koje doprinosi postizanju izvrsnih poslovnih rezultata. Njen utjecaj na inovacije proizvoda jedan je od načina na koji poboljšava uspješnost poslovanja. Cilj ovog rada je analizirati utjecaj bihevioralnih sastavnica tržišne orijentacije na uvođenje inovacije proizvoda određenog stupnja novosti. Istraživanje ovog tipa bilo je predmet studije Lukasa i Ferella (2000.). Slijedeći pristup ove dvojice autora, a polazeći od drukčijih pretpostavki, provedeno je istraživanje utjecaja sastavnica tržišne orijentacije na inovacije proizvoda u hrvatskim poduzećima. Tržišna orijentacije je mjerena primjenom MKTOR ljestvice koju su razvili Narver i Slater (1990.) čiji je pristup tržišnoj orijentaciji prihvaćen u radu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski institut, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ljiljana Božić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Božić, Ljiljana
Učinci sastavnica tržišne orijentacije na razvoj inovacija proizvoda // Privredna kretanja i ekonomska politika, 16 (2006), 107; 46-64 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Božić, L. (2006) Učinci sastavnica tržišne orijentacije na razvoj inovacija proizvoda. Privredna kretanja i ekonomska politika, 16 (107), 46-64.
@article{article, author = {Bo\v{z}i\'{c}, Ljiljana}, year = {2006}, pages = {46-64}, keywords = {orijentacija na potro\v{s}a\v{c}a, orijentacije na konkurenciju, interfunkcionalna koordinacija, inovacije proizvoda, MKTOR ljestvica.}, journal = {Privredna kretanja i ekonomska politika}, volume = {16}, number = {107}, issn = {1330-187X}, title = {U\v{c}inci sastavnica tr\v{z}i\v{s}ne orijentacije na razvoj inovacija proizvoda}, keyword = {orijentacija na potro\v{s}a\v{c}a, orijentacije na konkurenciju, interfunkcionalna koordinacija, inovacije proizvoda, MKTOR ljestvica.} }
@article{article, author = {Bo\v{z}i\'{c}, Ljiljana}, year = {2006}, pages = {46-64}, keywords = {customer orientation, competitor orientation, interfunctional coordination, product innovation, MKTOR.}, journal = {Privredna kretanja i ekonomska politika}, volume = {16}, number = {107}, issn = {1330-187X}, title = {The Effects of Market Orientation on Product Innovation}, keyword = {customer orientation, competitor orientation, interfunctional coordination, product innovation, MKTOR.} }

Časopis indeksira:


  • EconLit





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font