Pregled bibliografske jedinice broj: 253735
Učinci sastavnica tržišne orijentacije na razvoj inovacija proizvoda
Učinci sastavnica tržišne orijentacije na razvoj inovacija proizvoda // Privredna kretanja i ekonomska politika, 16 (2006), 107; 46-64 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 253735 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učinci sastavnica tržišne orijentacije na razvoj inovacija proizvoda
(The Effects of Market Orientation on Product Innovation)
Autori
Božić, Ljiljana
Izvornik
Privredna kretanja i ekonomska politika (1330-187X) 16
(2006), 107;
46-64
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
orijentacija na potrošača; orijentacije na konkurenciju; interfunkcionalna koordinacija; inovacije proizvoda; MKTOR ljestvica.
(customer orientation; competitor orientation; interfunctional coordination; product innovation; MKTOR.)
Sažetak
U literaturi se tržišna orijentacije proučava kao poslovna kultura ili ponašanje koje doprinosi postizanju izvrsnih poslovnih rezultata. Njen utjecaj na inovacije proizvoda jedan je od načina na koji poboljšava uspješnost poslovanja. Cilj ovog rada je analizirati utjecaj bihevioralnih sastavnica tržišne orijentacije na uvođenje inovacije proizvoda određenog stupnja novosti. Istraživanje ovog tipa bilo je predmet studije Lukasa i Ferella (2000.). Slijedeći pristup ove dvojice autora, a polazeći od drukčijih pretpostavki, provedeno je istraživanje utjecaja sastavnica tržišne orijentacije na inovacije proizvoda u hrvatskim poduzećima. Tržišna orijentacije je mjerena primjenom MKTOR ljestvice koju su razvili Narver i Slater (1990.) čiji je pristup tržišnoj orijentaciji prihvaćen u radu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- EconLit