Pregled bibliografske jedinice broj: 252763
Školovanje učitelja u kvalitetnoj školi
Školovanje učitelja u kvalitetnoj školi // RI-KVAŠ 21 - Svaka škola može uspjeti / Kegalj, N., Krema, M. (ur.).
Rijeka: OŠ Podmurvice, Liber d.o.o. Rijeka, 2007. str. 31-44 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 252763 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Školovanje učitelja u kvalitetnoj školi
(Educating teachers in the quality school)
Autori
Ljubetić, Maja ; Arbunić, Antun
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
RI-KVAŠ 21 - Svaka škola može uspjeti
/ Kegalj, N., Krema, M. - Rijeka : OŠ Podmurvice, Liber d.o.o. Rijeka, 2007, 31-44
ISBN
978-953-7165-54-3
Skup
RI - KVAŠ - 21 Svaka škola može uspjeti Treći hrvatski susret kvalitetnih škola Međunarodni stručno-znanstveni skup škola koje promiču ideje kvalitetne škole dr. Williama Glassera
Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 06.06.2006. - 07.06.2006
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
kvalitetna škola; učitelj - voditelj; korisnost znanja
(quality school; teacher-trainer; knowledge usefulness)
Sažetak
Suvremena pedagoška praksa zahtijeva kvalitetnu školu i osposobljenog učitelja – voditelja koji može udovoljiti očekivanjima i naraslim potrebama suvremenog društva. Kvalitetno osposobljavanje učitelja – voditelja kao budućeg nositelja ideja kvalitetne škole započinje na učiteljskom studiju kojeg je potrebno koncipirati i voditi u skladu s temeljnim principima kvalitetne škole. U cilju istraživanja doživljaja i zadovoljstva studenata – budućih učitelja nastavom temeljenom na principima kvalitetne škole poduzeto je istraživanje na uzorku od 111 studenata koji su tijekom akademske godine 2005./06. pohađali kolegij Obiteljske pedagogije, a koji je ostvarivan po principima kvalitetne škole. Dobiveni rezultati pokazali su kako studenti prepoznaju elemente kvalitetne škole, izražavaju zadovoljstvo izvođenjem nastave po principima kvalitetne škole te uviđaju korisnost stečenih znanja za osobni i profesionalni život.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu