Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 252617

Atribucije školskog postignuća kod učenika s različitim sociodemografskim karakteristikama


Babić, Ivona
Atribucije školskog postignuća kod učenika s različitim sociodemografskim karakteristikama, 2006., diplomski rad, Filozofski fakultet, Zadar


CROSBI ID: 252617 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Atribucije školskog postignuća kod učenika s različitim sociodemografskim karakteristikama
(Attributions of school achievement in children with different sociodemographic characteristics)

Autori
Babić, Ivona

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Zadar

Datum
13.06

Godina
2006

Stranica
55

Mentor
Sorić, Izabela

Ključne riječi
atribucije; školsko postignuće; samoefikasnost; spol; religioznost;
(attributions; school achievement; self-efficacy; gender; religiosity)

Sažetak
Eysenck (1997, prema Jonsson i Carlsson, 2000) naglašava da kreativne osobe kombiniraju karakteristike ličnosti koje su obično u negativnoj korelaciji. Slično, Csikszentmihalyi (1996) navodi da kreativni pojedinci dijalektički integriraju suprotstavljene crte ličnosti: Cilj istraživanja bio je provjeriti dvije hipoteze o odnosu određenih osobina ličnosti i kreativnih sposobnosti: prvo, pretpostavka da su kreativni pojedinci istovremeno ekstrovertirani i introvertirani ; i drugo, pretpostavka da su androgini ispitanici kreativniji od onih čisto femininih, maskulinih ili nediferenciranih. U istraživanju su sudjelovale 34 studentice Sveučilišta u Zadru kategorizirane po spolnoj ulozi (androgine, feminine, maskuline, nediferencirane) na temelju rezultata u Bem-inventaru spolne uloge (BSRI), u 1. fazi istraživanja. U 2. fazi istraživanja primijenjeni su Torrance-ov test kreativnog mišljenja (TTCT) i Eysenckov upitnik ličnosti (EPQ). Rezultati su pokazali da ne postoje razlike u kreativnim sposobnostima (fluentnost, originalnost, elaboracija, otpornost na prerano zaključivanje, apstraktnost naslova, kreativna snaga) kod različito kategoriziranih ispitanica na temelju rezultata u BSRI Upitniku. Jednako tako, nisu utvrđene razlike u kreativnim sposobnostima kod različito kategoriziranih ispitanica prema rezultatu u EPQ Upitniku.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0070015

Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Izabela Sorić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Babić, Ivona
Atribucije školskog postignuća kod učenika s različitim sociodemografskim karakteristikama, 2006., diplomski rad, Filozofski fakultet, Zadar
Babić, I. (2006) 'Atribucije školskog postignuća kod učenika s različitim sociodemografskim karakteristikama', diplomski rad, Filozofski fakultet, Zadar.
@phdthesis{phdthesis, author = {Babi\'{c}, Ivona}, year = {2006}, pages = {55}, keywords = {atribucije, \v{s}kolsko postignu\'{c}e, samoefikasnost, spol, religioznost, }, title = {Atribucije \v{s}kolskog postignu\'{c}a kod u\v{c}enika s razli\v{c}itim sociodemografskim karakteristikama}, keyword = {atribucije, \v{s}kolsko postignu\'{c}e, samoefikasnost, spol, religioznost, }, publisherplace = {Zadar} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Babi\'{c}, Ivona}, year = {2006}, pages = {55}, keywords = {attributions, school achievement, self-efficacy, gender, religiosity}, title = {Attributions of school achievement in children with different sociodemographic characteristics}, keyword = {attributions, school achievement, self-efficacy, gender, religiosity}, publisherplace = {Zadar} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font