Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 252575

Internet kao sredstvo za ostvarivanje “ intimnije” komunikacije.


Sindik, Joško; Reicher, Katarina
Internet kao sredstvo za ostvarivanje “ intimnije” komunikacije. // Knjiga sažetaka 11. godišnje konferencije hrvatskih psihologa, Zadar / Vladimir Kolesarić (ur.).
Zadar: Odjel za psihologiju ; Sveučilište u Zadru ; Hrvatsko psihološko društvo, 2003. (predavanje, nije recenziran, sažetak, stručni)


CROSBI ID: 252575 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Internet kao sredstvo za ostvarivanje “ intimnije” komunikacije.
(Internet as a medium for establishing "intimate” communication.)

Autori
Sindik, Joško ; Reicher, Katarina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni

Izvornik
Knjiga sažetaka 11. godišnje konferencije hrvatskih psihologa, Zadar / Vladimir Kolesarić - Zadar : Odjel za psihologiju ; Sveučilište u Zadru ; Hrvatsko psihološko društvo, 2003

Skup
11. godišnja konferencija hrvatskih psihologa

Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 2003

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
Internet; komunikacija; medij
(Internet; communication; medium)

Sažetak
Jedan od aspekta kvalitete življenja su i obilježja ljudske komunikacije, te komponenta uspostavljanja novih međuljudskih odnosa. Vjerojatno je da karakteristike upoznavanja drugih ljudi, s ciljem uspostavljanja bliskije komunikacije reflektiraju donekle i kvalitetu života ispitanika. U svrhu analize empirijskih uporišta nekih načina uspostavljanja novih odnosa s ljudima, ali i karakteristika “ intimne” komunikacije, dat je osvrt na komunikaciju inicijalno (ili u potpunosti) ostvarenu putem elektronskih medija, putem Interneta. Dat je prikaz etnološke analize elektronske pošte kao medija za komunikaciju, s pregledom dimenzija komunikacije, ali i razloga pro i contra elektronskog medija kao “ značenjski” različitog od doskora “ uobičajenijih” sredstava komunikacije, kao što je “ obično pismo” . Postavljena je nekolicina teza o pitanju motivacije za korištenje Interneta kao medija za upoznavanje novih ljudi, te kao specifičnog sredstva stvaranja inicijalnog kontakta za uspostavljanje bliskijih, &laquo ; intimnih&raquo ; odnosa. U tu svrhu analizirani su rezultati javnih anketa dostupnih na Web-stranicama www.iskon.hr, te www.iskrica.com u Hrvatskoj, te se na prigodnom uzorku ispitanika nastojalo dati okvirne odgovore u smislu provjere postavljenih teza. Odgovori ispitanika na 14 pitanja anketa pokušali su se grupirati u “ logičke klastere” , te na taj način dati smjernice o karakteristikama uspostavljanja “ intimnije” komunikacije putem Interneta. Na temelju odgovora na pitanja anketa te njihove &laquo ; logičke&raquo ; analize, izgleda da Internet postaje sve značajniji medij za stvaranje bliskijih međuljudskih odnosa, s najvjerojatnije značajnijim reduciranim osjećajem neugode tijekom komuniciranja. Znatiželja je vjerojatno čest motiv upoznavanja novih ljudi putem Interneta.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Sociologija, Psihologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Joško Sindik (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Sindik, Joško; Reicher, Katarina
Internet kao sredstvo za ostvarivanje “ intimnije” komunikacije. // Knjiga sažetaka 11. godišnje konferencije hrvatskih psihologa, Zadar / Vladimir Kolesarić (ur.).
Zadar: Odjel za psihologiju ; Sveučilište u Zadru ; Hrvatsko psihološko društvo, 2003. (predavanje, nije recenziran, sažetak, stručni)
Sindik, J. & Reicher, K. (2003) Internet kao sredstvo za ostvarivanje “ intimnije” komunikacije.. U: Vladimir Kolesarić (ur.)Knjiga sažetaka 11. godišnje konferencije hrvatskih psihologa, Zadar.
@article{article, author = {Sindik, Jo\v{s}ko and Reicher, Katarina}, year = {2003}, pages = {42}, keywords = {Internet, komunikacija, medij}, title = {Internet kao sredstvo za ostvarivanje and \#8220; intimnije and \#8221; komunikacije.}, keyword = {Internet, komunikacija, medij}, publisher = {Odjel za psihologiju ; Sveu\v{c}ili\v{s}te u Zadru ; Hrvatsko psiholo\v{s}ko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }
@article{article, author = {Sindik, Jo\v{s}ko and Reicher, Katarina}, year = {2003}, pages = {42}, keywords = {Internet, communication, medium}, title = {Internet as a medium for establishing "intimate and \#8221; communication.}, keyword = {Internet, communication, medium}, publisher = {Odjel za psihologiju ; Sveu\v{c}ili\v{s}te u Zadru ; Hrvatsko psiholo\v{s}ko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font