Pregled bibliografske jedinice broj: 252571
Algoritamski povezane relacijske baze podataka kao osnova planiranja u edukacijskoj i kineziološkoj psihologiji te u psihologiji rada.
Algoritamski povezane relacijske baze podataka kao osnova planiranja u edukacijskoj i kineziološkoj psihologiji te u psihologiji rada. // Knjiga sažetaka 10. godišnje konferencije hrvatskih psihologa, Plitvička Jezera / Alija Kulenović (ur.).
Zagreb: Hrvatsko psihološko društvo (HPD), 2002. str. 37-38. (predavanje, nije recenziran, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 252571 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Algoritamski povezane relacijske baze podataka kao osnova planiranja u edukacijskoj i kineziološkoj psihologiji te u psihologiji rada.
(Alghoritmic linked relation data bases as a base for planning in education and kinesiological psychology and in work psychology.)
Autori
Sindik, Joško
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
Knjiga sažetaka 10. godišnje konferencije hrvatskih psihologa, Plitvička Jezera
/ Alija Kulenović - Zagreb : Hrvatsko psihološko društvo (HPD), 2002, 37-38.
Skup
10. godišnje konferencije hrvatskih psihologa
Mjesto i datum
NP Plitvička jezera, Hrvatska, 2002
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
baze; podataka; algoritam; povezivanje; faze
(bases; data; algorithm; linking; phases)
Sažetak
Premda naslov rada ukazuje na primjenu „ baza podataka“ kao osnova planiranja u području psihologije rada, kineziološkoj i edukacijskoj psihologiji, u ovom će kratkom prikazu biti obuhvaćen samo dio edukacijske psihologije: područje predškolskog odgoja i obrazovanja. Naime, osnovna logika ovako osmišljenog planiranja je praktički ista u svim navedenim (i drugim) područjima. Različit je popis karakteristika koje se stimuliraju (inicijalna „ baza podataka“ ), u kineziologiji su to karakteristike značajne za uspjeh u određenoj kineziološkoj disciplini, u psihologiji rada opis karakteristika bitnih za uspjeh u nekom poslu, u školi su to školski predmeti. Analogno, načini za stimuliranje razvoja odnosno napredovanja u popisanim karakteristikama (dakle, naredne „ baze podataka“ ) uvjetovane su područjem kojim se bavimo. Dakle, načini, sadržaji ili metode rada u školi su vezane uz popise gradiva koje educirani treba savladati, u kineziologiji su to popisi tjelesnih vježbi, u psihologiji rada specifični programi radnog obučavanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija