Pregled bibliografske jedinice broj: 252569
Utjecaj inicijalnih obilježja ponašanja i „ sportskih znanja“ na konačni efekt igraonice malog nogometa za predškolsku djecu.
Utjecaj inicijalnih obilježja ponašanja i „ sportskih znanja“ na konačni efekt igraonice malog nogometa za predškolsku djecu. // Međunarodno stručno-znanstveni skup « ; Dijete i slobodno vrijeme» ; / Mile Silov (ur.).
Zagreb: Učiteljska akademija ; Sveučilište u Zagrebu, 2005. (predavanje, nije recenziran, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 252569 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj inicijalnih obilježja ponašanja i „ sportskih znanja“ na konačni efekt igraonice malog nogometa za predškolsku djecu.
(Influence of the initial behavior characteristics and "sport knowledge" on the final effect in workshop "minnie football" for pre-school age children)
Autori
Sindik, Joško
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
Međunarodno stručno-znanstveni skup « ; Dijete i slobodno vrijeme» ;
/ Mile Silov - Zagreb : Učiteljska akademija ; Sveučilište u Zagrebu, 2005
Skup
Međunarodno stručno-znanstveni skup « ; Dijete i slobodno vrijeme» ;
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 05.2005
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
predškolski; djeca; igraonica; nogomet
(pre-school; children; workshop; football)
Sažetak
Procjenjivano je inicijalno i finalno stanje subjekata, i utvrđivana mogućnost prognoze varijable OPĆA USPJEŠNOST IGRAČA (na početku i na kraju odvijanja programa) pomoću konativnih, kao i pomoću varijabli “ efikasnosti igre” (inicijalnih). U eksperiment je uključeno ukupno 24 djece-ispitanika(dječaci), dobi (5-7 godina), redovnih polaznika Dječjeg vrtića “ Trnoružica” u Zagrebu, u program igraonice malog nogometa uključenih prema vlastitim željama, odnosno prema opredjeljenjima roditelja.Ispitanici nisu mogli biti izjednačeni po relevantnim faktorima, što istraživanju daje pilot-obilježja. U prosjeku, sve varijable su umjereno pozitivno povezane, s jednim izuzetkom, što može ukazivati na utjecaj programa na cjelovit psihosomatski razvoj djeteta, ali i na moguću realnu povezanost datih obilježja kod predškolske djece. Varijable “ efikasnosti igre” su međusobno više povezane, negoli konativne varijable. Prognoza rezultata u kriteriju OPĆA USPJEŠNOST IGRE (inicijalne i finalne) postupkom multiple regresijske analize, dobra je i statistički značajna i kod prognoze pomoću konativnih, kao i pomoću varijabli “ efikasnosti igre” .
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija