Pregled bibliografske jedinice broj: 252487
Doprinos fizičke okoline prostora odgojne skupine socio-emocionalnom ozračju kod djece i odgojitelja, sa stanovišta fenomena teritorijalnosti
Doprinos fizičke okoline prostora odgojne skupine socio-emocionalnom ozračju kod djece i odgojitelja, sa stanovišta fenomena teritorijalnosti // Zbornik sažetaka - Dani predškolskog odgoja Čakovec / Ljubica Železnjak (ur.).
Čakovec: Čakovec: Dječji centar Čakovec ; Filozofski fakultet Zagreb – ; pedagogijske znanosti Odsjek Čakovec, 1996. (predavanje, nije recenziran, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 252487 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Doprinos fizičke okoline prostora odgojne skupine socio-emocionalnom ozračju kod djece i odgojitelja, sa stanovišta fenomena teritorijalnosti
(Contribution physical environment of the space in children's groups to the social and emotional climate at children and their teachers, from the teritorial point of view)
Autori
Sindik, Joško
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
Zbornik sažetaka - Dani predškolskog odgoja Čakovec
/ Ljubica Železnjak - Čakovec : Čakovec: Dječji centar Čakovec ; Filozofski fakultet Zagreb – ; pedagogijske znanosti Odsjek Čakovec, 1996
Skup
Dani predškolskog odgoja Čakovec
Mjesto i datum
Čakovec, Hrvatska, 1996
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
teritorij; djeca; predškolski; sigurnost
(teritory; children; pre-school; security)
Sažetak
Fenomen teritorijalnog ponašanja čovjeka proučava ekološka psihologija ; budući da se ratovi, npr. vode pretežito zbog teritorija - shvaćamo koliko je značaj ovog fenomena. Međutim, teritorijalnost u ekologijsko-psihologijskom smislu definirana je kao skup ponašanja vezanih uz zauzimanje i zadržavanje nekog teritorija. O definiranju granica nekog teritorija ovisi i društveno funkcioniranje i osjećaji pojedinca, koji polaže pravo na određeni teritorij. Naime, teritorij je čovjeku potreban za zadovoljavanje svojih osnovnih i sporednijih potreba ; s druge strane, sama podjela teritorija treba biti čin usaglašen s drugim ljudima, koji određeni teritorij međusobno dijele. U odnosu na važnost teritorija, kao komponente osjećaja sigurnosti djeteta, procijenjeno je da djeca umjereno mogu teritorij vrtića doživljavati kao vlastiti, i predložene su mjere proboljšanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija