Pregled bibliografske jedinice broj: 252223
Uloga predškolskih psihologa u radu s djecom s posebnim potrebama – stanje i projekcije za budućnost.
Uloga predškolskih psihologa u radu s djecom s posebnim potrebama – stanje i projekcije za budućnost. // Zbornik radova Učiteljske akademije u Zagrebu, 2 (2000), 1; 289-299 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 252223 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga predškolskih psihologa u radu s djecom s posebnim potrebama – stanje i projekcije za budućnost.
(The role of the pre-school psychologists in work with children with special needs - actual status and projections in future)
Autori
Sindik, Joško ; Profaca, Bruna
Izvornik
Zbornik radova Učiteljske akademije u Zagrebu (1332-7879) 2
(2000), 1;
289-299
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
predškolski; psiholog; posebne potrebe; metode
(pre-school; psychologist; special needs; methods)
Sažetak
Razmotrena su osnovna pitanja djelovanja predškolskog psihologa po pitanju problematike djece s posebnim potrebama u razvoju. U tu svrhu ispitano je ukupno 30 predškolskih psihologa, od toga 29 s područja Zagreba i Zagrebačke županije, primjenom anketnog upitnika. Anketni upitnik pod nazivom Upitnik o radu s djecom s posebnim potrebama (izradila Bruna Profaca) primijenjen je kod sudionika Sekcije za predškolsku psihologiju u listopadu 1998, u Zagrebu. Uz konstatirane teškoće rada po pitanju problematike djece s posebnim potrebama u aktualnim uvjetima velikog broja djece po predškolskom psihologu, utvrđeno je da psiholozi koriste istovremeno i trenutno najdostupnije i najutilitarnije oblike rada s djecom (neposredno), roditeljima i odgajateljima djece s posebnim potrebama, te vanjskim suradnicima po pitanju rada s djecom s posebnim potrebama, u datim uvjetima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija