Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 252223

Uloga predškolskih psihologa u radu s djecom s posebnim potrebama – stanje i projekcije za budućnost.


Sindik, Joško; Profaca, Bruna
Uloga predškolskih psihologa u radu s djecom s posebnim potrebama – stanje i projekcije za budućnost. // Zbornik radova Učiteljske akademije u Zagrebu, 2 (2000), 1; 289-299 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 252223 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga predškolskih psihologa u radu s djecom s posebnim potrebama – stanje i projekcije za budućnost.
(The role of the pre-school psychologists in work with children with special needs - actual status and projections in future)

Autori
Sindik, Joško ; Profaca, Bruna

Izvornik
Zbornik radova Učiteljske akademije u Zagrebu (1332-7879) 2 (2000), 1; 289-299

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
predškolski; psiholog; posebne potrebe; metode
(pre-school; psychologist; special needs; methods)

Sažetak
Razmotrena su osnovna pitanja djelovanja predškolskog psihologa po pitanju problematike djece s posebnim potrebama u razvoju. U tu svrhu ispitano je ukupno 30 predškolskih psihologa, od toga 29 s područja Zagreba i Zagrebačke županije, primjenom anketnog upitnika. Anketni upitnik pod nazivom Upitnik o radu s djecom s posebnim potrebama (izradila Bruna Profaca) primijenjen je kod sudionika Sekcije za predškolsku psihologiju u listopadu 1998, u Zagrebu. Uz konstatirane teškoće rada po pitanju problematike djece s posebnim potrebama u aktualnim uvjetima velikog broja djece po predškolskom psihologu, utvrđeno je da psiholozi koriste istovremeno i trenutno najdostupnije i najutilitarnije oblike rada s djecom (neposredno), roditeljima i odgajateljima djece s posebnim potrebama, te vanjskim suradnicima po pitanju rada s djecom s posebnim potrebama, u datim uvjetima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Joško Sindik (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Sindik, Joško; Profaca, Bruna
Uloga predškolskih psihologa u radu s djecom s posebnim potrebama – stanje i projekcije za budućnost. // Zbornik radova Učiteljske akademije u Zagrebu, 2 (2000), 1; 289-299 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Sindik, J. & Profaca, B. (2000) Uloga predškolskih psihologa u radu s djecom s posebnim potrebama – stanje i projekcije za budućnost.. Zbornik radova Učiteljske akademije u Zagrebu, 2 (1), 289-299.
@article{article, author = {Sindik, Jo\v{s}ko and Profaca, Bruna}, year = {2000}, pages = {289-299}, keywords = {pred\v{s}kolski, psiholog, posebne potrebe, metode}, journal = {Zbornik radova U\v{c}iteljske akademije u Zagrebu}, volume = {2}, number = {1}, issn = {1332-7879}, title = {Uloga pred\v{s}kolskih psihologa u radu s djecom s posebnim potrebama and \#8211; stanje i projekcije za budu\'{c}nost.}, keyword = {pred\v{s}kolski, psiholog, posebne potrebe, metode} }
@article{article, author = {Sindik, Jo\v{s}ko and Profaca, Bruna}, year = {2000}, pages = {289-299}, keywords = {pre-school, psychologist, special needs, methods}, journal = {Zbornik radova U\v{c}iteljske akademije u Zagrebu}, volume = {2}, number = {1}, issn = {1332-7879}, title = {The role of the pre-school psychologists in work with children with special needs - actual status and projections in future}, keyword = {pre-school, psychologist, special needs, methods} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font