Pregled bibliografske jedinice broj: 252212
Popularni kineziološki programi za predškolsku djecu kao poticaj za strukturiranje slobodnog vremena osnovnoškolske djece.
Popularni kineziološki programi za predškolsku djecu kao poticaj za strukturiranje slobodnog vremena osnovnoškolske djece. // 4. Konferencija o sportu Alpe-Jadran : Zbornik radova / Hofman, Emil (ur.).
Zagreb: Fakultet za fizičku kulturu Sveučilišta u Zagrebu, 1999. str. 291-294 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 252212 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Popularni kineziološki programi za predškolsku djecu kao poticaj za strukturiranje slobodnog vremena osnovnoškolske djece.
(Popular kinesiological programs for pre-school age children as a stimultion for spending free time at elementary school children)
Autori
Sindik, Joško ; Barać, Jadranka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
4. Konferencija o sportu Alpe-Jadran : Zbornik radova
/ Hofman, Emil - Zagreb : Fakultet za fizičku kulturu Sveučilišta u Zagrebu, 1999, 291-294
Skup
Konferencija o sportu Alpe-Jadran (4 ; 1999)
Mjesto i datum
Rovinj, Hrvatska, 23.06.1999. - 26.06.1999
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
sport; igraonica; efekti; predškolski; škola; djeca
(sport; workshop; effects; pre-school; school; children)
Sažetak
Opisan je koncept tzv. sportskih igraonica, u suštini kinezioloških programa koji s malom frekvencijom, trajanjem i intenzitetom rada omogućuju upoznavanje djece sa svim relevantnim obilježjima aktivnosti malog nogometa, odnosno stolnog tenisa. “ Pojednostavljenje” ovih vrsta kinezioloških aktivnosti svodi se na reduciranje broja tehničkih i taktičkih elemenata i nivoa složenosti i uspješnosti motoričke izvedbe, a u skladu s razvojnim mogućnostima djece predškolske dobi. Moguće je reducirati zahtjeve u odnosu na različitost vrsta udaraca, složenost udaraca, a osobito u pogledu snage udarca, preciznosti, pravilnosti. Opisane su osnovne zadaće, metodološki oblici i metode rada u igraonicama, te “ varijante” provedbe programa - u reduciranom ili potpunom obliku. Odgojni efekti se mogu očekivati samo kao dugoročna programa, ukoliko se nastavi kontinuitet sličnih (dakako metodološki i sadržajno “ savršenijih” ) programa i u osnovnoj školi. Preduvjet ovog kontinuiteta jest uspostavljanje kvalitetnog dijaloga sa: · ; roditeljima (informiranje istih o interesu djece za sudjelovanjem u kineziološkim aktivnostima, te o mogućnostima daljnjeg uključivanja djece u aktivnosti slične vrste -u sportskim klubovima, u školi, u slobodno vrijeme) · ; osnovnim školama i školskim športskim klubovima (preporuke - dostavljanje popisa djece s interesom za uključenje u kineziološke aktivnosti školama) · ; zainteresiranim sportskim klubovima (upućivanje djece na trenere s kojima je uspostavljen pozitivan kontakt i adrese sportskih klubova u blizini mjesta stanovanja).
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Kineziološki fakultet, Zagreb,
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Joško Sindik
(autor)