Pregled bibliografske jedinice broj: 252117
Rockn’ roll kultura kod predškolske djece (analiza crteža potaknutog doživljajem rock-koncerta u dječjem vrtiću.
Rockn’ roll kultura kod predškolske djece (analiza crteža potaknutog doživljajem rock-koncerta u dječjem vrtiću. // 3. dani otočkih dječjih vrtića : stručni i znanstveni skup s međunarodnom suradnjom : od baštine za baštinu : kulturološki aspekti predškolskog kurikula : zbornik radova / Hicela, Ivon (ur.).
Hvar, 2003. str. 124-127 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 252117 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Rockn’ roll kultura kod predškolske djece (analiza crteža potaknutog doživljajem rock-koncerta u dječjem vrtiću.
(Rockn’ roll culture at pre-school age children analysis drawing influenced by experienced rock-concert in kindergarten)
Autori
Sindik, Joško ; Kordić-Radovanović, Gordana ; Hajsok, Ivanka ; Barać, Jadranka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
3. dani otočkih dječjih vrtića : stručni i znanstveni skup s međunarodnom suradnjom : od baštine za baštinu : kulturološki aspekti predškolskog kurikula : zbornik radova
/ Hicela, Ivon - Hvar, 2003, 124-127
ISBN
953-98661-1-1
Skup
Dani otočkih dječjih vrtića (3 ; 2003)
Mjesto i datum
Hvar, Hrvatska, 25.09.2003. - 27.09.2003
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
rock; djeca; predškolski; crtež; doživljaj
(rock; children; pre-school; drawing; experience)
Sažetak
Ustrojen je mali projekt stručnog tima DV "Trnoružica" : rock-koncert u prostorima vrtića. Po završetku izvedbe, nakon 24 sata, djeci odgojne skupine GARFIELD, dobi od 3-6 godina života, sugerirano je da prikažu "sebe na rock-koncertu", primjenom tehnike flomastera. Analizirani su radovi ukupno 13 djece. Primijenjeni su u prethodnom radu utvrđeni kriteriji za Gestalt-analizu likovnih radova djece. Analizirani su radovi po slijedećim kriterijima: stupanj "apstraktnosti" ili "realističnosti" crteža, statičnost/dinamičnost sadržaja crteža, zastupljenost drugih ljudskih figura (osim sebe sama), dovršenost ljudskih figura, naglašeni bizarni detalji, izbor boja, izgled vlastitog lika na crtežu: boje, proporcije dijelova tijela, smještaj u prostoru, zastupljenost kontakta između više likova na slici (ako ih ima). Kao problemi istraživanja određeni su: utvrditi opće dominantne karakteristike dječjih crteža, te povezanost među utvrđenim elementima. Na temelju rezultata, izgleda da Gestalt-analiza dječjih crteža može dati neke relevantne podatke o dječjem doživljaju rock-koncerta. Međutim, generalizacija rezultata izvan dometa ovog istraživanja nije moguća.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija