Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 252093

Primjena nekih načela Gestalt pristupa u analizi umjetničkih radova predškolske djece i odraslih. Metodika


Sindik, Joško
Primjena nekih načela Gestalt pristupa u analizi umjetničkih radova predškolske djece i odraslih. Metodika // Metodika : časopis za teoriju i praksu metodika u predškolskom odgoju, školskoj i visokoškolskoj izobrazbi, 5-9 (2004), 2; 295-301 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 252093 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Primjena nekih načela Gestalt pristupa u analizi umjetničkih radova predškolske djece i odraslih. Metodika

Autori
Sindik, Joško

Izvornik
Metodika : časopis za teoriju i praksu metodika u predškolskom odgoju, školskoj i visokoškolskoj izobrazbi (1332-7879) 5-9 (2004), 2; 295-301

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
Gestalt; analiza; crteži; predškolski; djeca
(Gestalt; analysis; drawings; pre-school; children)

Sažetak
Problematika Gestalt-terapeuta u psihoterapiji jest proučavanje unutrašnje dinamike ličnosti, u slučajevima kada je tijek uobičajenog terapijskog tretmana onemogućen. Temeljne odlike gestaltističkog pristupa psihoterapiji, navele su autora da pokuša osmisliti neke kriterije pomoću kojih bi se posredstvom umjetničkog stvaralaštva moglo “ proniknuti” u obilježja doživljaja samog stvaraoca. Osmišljeni su tako kriteriji za analizu pismenog stvaralaštva odraslih (književnog i znanstvenog), te likovnog stvaralaštva predškolske djece (kroz Gestalt-Art terapiju), čiju bi praktičnu primjenljivost u dijagnostičke svrhe trebalo tek ispitati.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Sindik, Joško
Primjena nekih načela Gestalt pristupa u analizi umjetničkih radova predškolske djece i odraslih. Metodika // Metodika : časopis za teoriju i praksu metodika u predškolskom odgoju, školskoj i visokoškolskoj izobrazbi, 5-9 (2004), 2; 295-301 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Sindik, J. (2004) Primjena nekih načela Gestalt pristupa u analizi umjetničkih radova predškolske djece i odraslih. Metodika. Metodika : časopis za teoriju i praksu metodika u predškolskom odgoju, školskoj i visokoškolskoj izobrazbi, 5-9 (2), 295-301.
@article{article, author = {Sindik, Jo\v{s}ko}, year = {2004}, pages = {295-301}, keywords = {Gestalt, analiza, crte\v{z}i, pred\v{s}kolski, djeca}, journal = {Metodika : \v{c}asopis za teoriju i praksu metodika u pred\v{s}kolskom odgoju, \v{s}kolskoj i visoko\v{s}kolskoj izobrazbi}, volume = {5-9}, number = {2}, issn = {1332-7879}, title = {Primjena nekih na\v{c}ela Gestalt pristupa u analizi umjetni\v{c}kih radova pred\v{s}kolske djece i odraslih. Metodika}, keyword = {Gestalt, analiza, crte\v{z}i, pred\v{s}kolski, djeca} }
@article{article, author = {Sindik, Jo\v{s}ko}, year = {2004}, pages = {295-301}, keywords = {Gestalt, analysis, drawings, pre-school, children}, journal = {Metodika : \v{c}asopis za teoriju i praksu metodika u pred\v{s}kolskom odgoju, \v{s}kolskoj i visoko\v{s}kolskoj izobrazbi}, volume = {5-9}, number = {2}, issn = {1332-7879}, title = {Primjena nekih na\v{c}ela Gestalt pristupa u analizi umjetni\v{c}kih radova pred\v{s}kolske djece i odraslih. Metodika}, keyword = {Gestalt, analysis, drawings, pre-school, children} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font