Pregled bibliografske jedinice broj: 252093
Primjena nekih načela Gestalt pristupa u analizi umjetničkih radova predškolske djece i odraslih. Metodika
Primjena nekih načela Gestalt pristupa u analizi umjetničkih radova predškolske djece i odraslih. Metodika // Metodika : časopis za teoriju i praksu metodika u predškolskom odgoju, školskoj i visokoškolskoj izobrazbi, 5-9 (2004), 2; 295-301 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 252093 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena nekih načela Gestalt pristupa u analizi umjetničkih radova predškolske djece i odraslih. Metodika
Autori
Sindik, Joško
Izvornik
Metodika : časopis za teoriju i praksu metodika u predškolskom odgoju, školskoj i visokoškolskoj izobrazbi (1332-7879) 5-9
(2004), 2;
295-301
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
Gestalt; analiza; crteži; predškolski; djeca
(Gestalt; analysis; drawings; pre-school; children)
Sažetak
Problematika Gestalt-terapeuta u psihoterapiji jest proučavanje unutrašnje dinamike ličnosti, u slučajevima kada je tijek uobičajenog terapijskog tretmana onemogućen. Temeljne odlike gestaltističkog pristupa psihoterapiji, navele su autora da pokuša osmisliti neke kriterije pomoću kojih bi se posredstvom umjetničkog stvaralaštva moglo “ proniknuti” u obilježja doživljaja samog stvaraoca. Osmišljeni su tako kriteriji za analizu pismenog stvaralaštva odraslih (književnog i znanstvenog), te likovnog stvaralaštva predškolske djece (kroz Gestalt-Art terapiju), čiju bi praktičnu primjenljivost u dijagnostičke svrhe trebalo tek ispitati.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb