Pregled bibliografske jedinice broj: 252042
Igraonice sa kineziološkim aktivnostima kao sredstvo za prevenciju pojave poremećaja u ponašanju predškolske djece
Igraonice sa kineziološkim aktivnostima kao sredstvo za prevenciju pojave poremećaja u ponašanju predškolske djece // Znanstveno-stručno savjetovanje Slobodno vrijeme i igra [u okviru priredbe] 9. zagrebački sajam sporta i nautike : zbornik radova / Andrijašević, Mirna (ur.).
Zagreb: Fakultet za fizičku kulturu Sveučilišta u Zagrebu, 2000. str. 84-88 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 252042 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Igraonice sa kineziološkim aktivnostima kao sredstvo za prevenciju pojave poremećaja u ponašanju predškolske djece
(Workshops with kinesiological activities as a way to prevent behaviour disorders at pre-school children)
Autori
Sindik, Joško ; Andrijašević, Mirna
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Znanstveno-stručno savjetovanje Slobodno vrijeme i igra [u okviru priredbe] 9. zagrebački sajam sporta i nautike : zbornik radova
/ Andrijašević, Mirna - Zagreb : Fakultet za fizičku kulturu Sveučilišta u Zagrebu, 2000, 84-88
Skup
Znanstveno-stručno savjetovanje Slobodno vrijeme i igra
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 24.02.2000. - 26.02.2000
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
igraonice; kineziološke; ponašanje; poremećaji; predškolski
(workshops; kinesiological; behaviour; disorders; pre-school)
Sažetak
Tzv. igraonice s kineziološkim aktivnostima, čiji je primarni cilj upoznavanje djece s nekim kineziološkim aktivnostima, te poticanje motiviranosti djece za uključivanjem u kineziološke aktivnosti mogu na barem dva načina koristiti i kao jedan od oblika prevencije pojave nekih poremećaja u ponašanju: 1. direktno - omogućujući optimalnije funkcioniranje organizma, pod utjecajem pozitivnih efekata tjelesnog vježbanja ; istovremeno, kineziološke aktivnosti mogu imati i efekt "katarze" u slučaju agresivnog ponašanja, ali i kod hiperaktivnog ponašanja 2. indirektno - kroz davanje smjernica djeci kako da struktuiraju svoje vrijeme, kroz "zdrave" kineziološke aktivnosti, prije nego bijegom u delinkvenciju ili razne oblike štetne ovisnosti. Tzv. igraonice su u suštini programi koji s malom frekvencijom, trajanjem i intenzitetom rada omogućuju upoznavanje djece sa svim relevantnim obilježjima malih tjelesnih aktivnosti, malog nogometa, plesa, stolnog tenisa. Opisane su osnovne zadaće, metodološki oblici i metode rada u igraonicama, te "varijante" provedbe programa, u reduciranom ili potpunom obliku. Odgojni efekti se mogu očekivati samo kao dugoročni cilj programa, ukoliko se nastavi kontinuitet sličnih (dakako metodološki i sadržajno "savršenijih") programa i u osnovnoj školi. Preduvjet ovog kontinuiteta jest uspostavljanje kvalitetnog dijaloga s: roditeljima (informiranje istih o interesu djece za sudjelovanjem u kineziološkim aktivnostima, te o mogućnostima daljnjeg uključivanja djece u aktivnosti slične vrste) ; osnovnim školama i školskim športskim klubovima (dostavljanje popisa djece s interesom za uključenje u kineziološke aktivnosti školama) ; zainteresiranim sportskim klubovima (upućivanje djece na trenere s kojima je uspostavljen pozitivan kontakt i adrese sportskih klubova i plesnih skupina u blizini mjesta stanovanja).
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Kineziološki fakultet, Zagreb