Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 252042

Igraonice sa kineziološkim aktivnostima kao sredstvo za prevenciju pojave poremećaja u ponašanju predškolske djece


Sindik, Joško; Andrijašević, Mirna
Igraonice sa kineziološkim aktivnostima kao sredstvo za prevenciju pojave poremećaja u ponašanju predškolske djece // Znanstveno-stručno savjetovanje Slobodno vrijeme i igra [u okviru priredbe] 9. zagrebački sajam sporta i nautike : zbornik radova / Andrijašević, Mirna (ur.).
Zagreb: Fakultet za fizičku kulturu Sveučilišta u Zagrebu, 2000. str. 84-88 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 252042 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Igraonice sa kineziološkim aktivnostima kao sredstvo za prevenciju pojave poremećaja u ponašanju predškolske djece
(Workshops with kinesiological activities as a way to prevent behaviour disorders at pre-school children)

Autori
Sindik, Joško ; Andrijašević, Mirna

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Znanstveno-stručno savjetovanje Slobodno vrijeme i igra [u okviru priredbe] 9. zagrebački sajam sporta i nautike : zbornik radova / Andrijašević, Mirna - Zagreb : Fakultet za fizičku kulturu Sveučilišta u Zagrebu, 2000, 84-88

Skup
Znanstveno-stručno savjetovanje Slobodno vrijeme i igra

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 24.02.2000. - 26.02.2000

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
igraonice; kineziološke; ponašanje; poremećaji; predškolski
(workshops; kinesiological; behaviour; disorders; pre-school)

Sažetak
Tzv. igraonice s kineziološkim aktivnostima, čiji je primarni cilj upoznavanje djece s nekim kineziološkim aktivnostima, te poticanje motiviranosti djece za uključivanjem u kineziološke aktivnosti mogu na barem dva načina koristiti i kao jedan od oblika prevencije pojave nekih poremećaja u ponašanju: 1. direktno - omogućujući optimalnije funkcioniranje organizma, pod utjecajem pozitivnih efekata tjelesnog vježbanja ; istovremeno, kineziološke aktivnosti mogu imati i efekt "katarze" u slučaju agresivnog ponašanja, ali i kod hiperaktivnog ponašanja 2. indirektno - kroz davanje smjernica djeci kako da struktuiraju svoje vrijeme, kroz "zdrave" kineziološke aktivnosti, prije nego bijegom u delinkvenciju ili razne oblike štetne ovisnosti. Tzv. igraonice su u suštini programi koji s malom frekvencijom, trajanjem i intenzitetom rada omogućuju upoznavanje djece sa svim relevantnim obilježjima malih tjelesnih aktivnosti, malog nogometa, plesa, stolnog tenisa. Opisane su osnovne zadaće, metodološki oblici i metode rada u igraonicama, te "varijante" provedbe programa, u reduciranom ili potpunom obliku. Odgojni efekti se mogu očekivati samo kao dugoročni cilj programa, ukoliko se nastavi kontinuitet sličnih (dakako metodološki i sadržajno "savršenijih") programa i u osnovnoj školi. Preduvjet ovog kontinuiteta jest uspostavljanje kvalitetnog dijaloga s: roditeljima (informiranje istih o interesu djece za sudjelovanjem u kineziološkim aktivnostima, te o mogućnostima daljnjeg uključivanja djece u aktivnosti slične vrste) ; osnovnim školama i školskim športskim klubovima (dostavljanje popisa djece s interesom za uključenje u kineziološke aktivnosti školama) ; zainteresiranim sportskim klubovima (upućivanje djece na trenere s kojima je uspostavljen pozitivan kontakt i adrese sportskih klubova i plesnih skupina u blizini mjesta stanovanja).

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Kineziološki fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Joško Sindik (autor)

Avatar Url Mirna Andrijašević (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Sindik, Joško; Andrijašević, Mirna
Igraonice sa kineziološkim aktivnostima kao sredstvo za prevenciju pojave poremećaja u ponašanju predškolske djece // Znanstveno-stručno savjetovanje Slobodno vrijeme i igra [u okviru priredbe] 9. zagrebački sajam sporta i nautike : zbornik radova / Andrijašević, Mirna (ur.).
Zagreb: Fakultet za fizičku kulturu Sveučilišta u Zagrebu, 2000. str. 84-88 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Sindik, J. & Andrijašević, M. (2000) Igraonice sa kineziološkim aktivnostima kao sredstvo za prevenciju pojave poremećaja u ponašanju predškolske djece. U: Andrijašević, M. (ur.)Znanstveno-stručno savjetovanje Slobodno vrijeme i igra [u okviru priredbe] 9. zagrebački sajam sporta i nautike : zbornik radova.
@article{article, author = {Sindik, Jo\v{s}ko and Andrija\v{s}evi\'{c}, Mirna}, editor = {Andrija\v{s}evi\'{c}, M.}, year = {2000}, pages = {84-88}, keywords = {igraonice, kineziolo\v{s}ke, pona\v{s}anje, poreme\'{c}aji, pred\v{s}kolski}, title = {Igraonice sa kineziolo\v{s}kim aktivnostima kao sredstvo za prevenciju pojave poreme\'{c}aja u pona\v{s}anju pred\v{s}kolske djece}, keyword = {igraonice, kineziolo\v{s}ke, pona\v{s}anje, poreme\'{c}aji, pred\v{s}kolski}, publisher = {Fakultet za fizi\v{c}ku kulturu Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Sindik, Jo\v{s}ko and Andrija\v{s}evi\'{c}, Mirna}, editor = {Andrija\v{s}evi\'{c}, M.}, year = {2000}, pages = {84-88}, keywords = {workshops, kinesiological, behaviour, disorders, pre-school}, title = {Workshops with kinesiological activities as a way to prevent behaviour disorders at pre-school children}, keyword = {workshops, kinesiological, behaviour, disorders, pre-school}, publisher = {Fakultet za fizi\v{c}ku kulturu Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font