Pregled bibliografske jedinice broj: 251973
Neke pretpostavke za kolegijalni vrtić kao osnovu za kvalitetnu edukaciju djece predškolske dobi.
Neke pretpostavke za kolegijalni vrtić kao osnovu za kvalitetnu edukaciju djece predškolske dobi. // Drugi Dani Mate Demarina Kvalitetna edukacija i stvaralaštvo : zbornik znanstvenih i stručnih radova / Tatković, Nevenka ; Muradbegović, aida (ur.).
Pula : Zagreb: Visoka učiteljska škola ; Hrvatski pedagoško-književni zbor, 2002. str. 91-95 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 251973 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Neke pretpostavke za kolegijalni vrtić kao osnovu za kvalitetnu edukaciju djece predškolske dobi.
(Development of "Collegial" Kindergarten as the Base for Qualitative Education of Pre-school Childern)
Autori
Sindik, Joško
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Drugi Dani Mate Demarina Kvalitetna edukacija i stvaralaštvo : zbornik znanstvenih i stručnih radova
/ Tatković, Nevenka ; Muradbegović, aida - Pula : Zagreb : Visoka učiteljska škola ; Hrvatski pedagoško-književni zbor, 2002, 91-95
Skup
Dani Mate Demarina (2 ; 2001)
Mjesto i datum
Brijuni, Hrvatska, 14.06.2001. - 16.06.2001
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
vrtići; tipovi; komunikacija; zaposlenici; kvaliteta
(kindergarten; types; communication; employees; quality)
Sažetak
Opisana su tri tipa vrtića, u odnosu na komunikacijske odnose zaposlenika u njima, te im je pridodan i tzv. rezignirani vrtić, kao hipotetski produkt lošijeg radnog efekta i nedovoljno kvalitetnih međuljudskih odnosa. Koraci ka tzv. kolegijalnom vrtiću sastojali bi se u preciznom definiranju: popisa radnih zadaća svakog pojedinog zaposlenika, uloge u komunikacijskim procesima između zaposlenika, organizacije provođenja poslova različitih struktura i pojedinaca, pravednog i dosljednog sustava nagrađivanja u skladu s postignutim rezultatima rada, jasnih i realističnih očekivanja u odnosu na mogućnost provedbe radnih zadaća, uz pravovremeno informiranje o svim relevantnim činjenicama vezanim uz konkretni problem. Jasno, obavljajući svoju precizno definiranu dužnost, odgajatelj bi efikasnije samostalno doprinosio napredovanju i djeteta i dječjeg vrtića u cjelini.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija