Pregled bibliografske jedinice broj: 251953
Popularne kineziološke aktivnosti kao sredstvo za strukturiranje slobodnog vremena kod predškolske djece
Popularne kineziološke aktivnosti kao sredstvo za strukturiranje slobodnog vremena kod predškolske djece // Zbornik radova - 2. stručni i znanstveni skup "Kvalitetno djelovati - dobro se osjećati" / Babić, Nada (ur.).
Osijek: Visoka učiteljska škola Osijek ; Centar za predškolski odgoj Osijek ; Grafika, 1999. str. 116-119 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 251953 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Popularne kineziološke aktivnosti kao sredstvo za strukturiranje slobodnog vremena kod predškolske djece
(Popular kinesiological activities as a way to structure free time at pre-school children)
Autori
Sindik, Joško
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Zbornik radova - 2. stručni i znanstveni skup "Kvalitetno djelovati - dobro se osjećati"
/ Babić, Nada - Osijek : Visoka učiteljska škola Osijek ; Centar za predškolski odgoj Osijek ; Grafika, 1999, 116-119
Skup
2. stručni i znanstveni skup "Kvalitetno djelovati - dobro se osjećati"
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 13.05.1999. - 15.05.1999
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
kineziologija; sport; igraonice; predškolski; programi
(kinesiology; sport; workshops; pre-school; programmes)
Sažetak
Opisan je koncept tzv. sportskih igraonica, u suštini kinezioloških programa koji s malom frekvencijom, trajanjem i intenzitetom rada omogućuju upoznavanje djece sa svim relevantnim obilježjima aktivnosti malog nogometa, odnosno stolnog tenisa. “ Pojednostavljenje” ovih vrsta kinezioloških aktivnosti svodi se na reduciranje broja tehničkih i taktičkih elemenata i nivoa složenosti i uspješnosti motoričke izvedbe, a u skladu s razvojnim mogućnostima djece predškolske dobi. Moguće je reducirati zahtjeve u odnosu na različitost vrsta udaraca, složenost udaraca, a osobito u pogledu snage udarca, preciznosti, pravilnosti. Opisane su osnovne zadaće, metodološki oblici i metode rada u igraonicama, te “ varijante” provedbe programa - u reduciranom ili potpunom obliku. Odgojni efekti se mogu očekivati samo kao dugoročna programa, ukoliko se nastavi kontinuitet sličnih (dakako metodološki i sadržajno “ savršenijih” ) programa i u osnovnoj školi. Preduvjet ovog kontinuiteta jest uspostavljanje kvalitetnog dijaloga sa: · ; roditeljima (informiranje istih o interesu djece za sudjelovanjem u kineziološkim aktivnostima, te o mogućnostima daljnjeg uključivanja djece u aktivnosti slične vrste -u sportskim klubovima, u školi, u slobodno vrijeme) · ; osnovnim školama i školskim športskim klubovima (preporuke - dostavljanje popisa djece s interesom za uključenje u kineziološke aktivnosti školama) · ; zainteresiranim sportskim klubovima (upućivanje djece na trenere s kojima je uspostavljen pozitivan kontakt i adrese sportskih klubova u blizini mjesta stanovanja).
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija