Pregled bibliografske jedinice broj: 251655
Model sustava e-ispitivanja s potporom za inteligentno upravljanje provjerom znanja
Model sustava e-ispitivanja s potporom za inteligentno upravljanje provjerom znanja, 2006., magistarski rad, Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb
CROSBI ID: 251655 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Model sustava e-ispitivanja s potporom za inteligentno upravljanje provjerom znanja
(Model of e-Examination System with Support for Intelligent Assessment Management)
Autori
Čupić, Marko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Fakultet elektrotehnike i računarstva
Mjesto
Zagreb
Datum
05.07
Godina
2006
Stranica
152
Mentor
Glavinić, Vlado
Ključne riječi
e-ispitivanje; e-učenje; inteligentno vođenje ispitnog procesa
(e-examination; e-learning; intelligent assessment management)
Sažetak
U radu je dan kratak uvod u sustave e-učenja, i trenutno važeće norme na ovom području. Potom je ukratko analizirana potpora e-ispitivanju poznatih sustava WebCT i MOODLE, kao i prethodno razvijenog sustava WODLS. Dan je i kratak oosvrt na sustav Nescume, koji se koristi za pristup sustavu e-ispitivanja StudTest. Uveden je model sustava StudTest, i definirani su osnovni koncepti tog modela. Ukratko je opisana uloga definiranih koncepata i njihov međusobni odnos. Definiran je i način interakcije između pojedinih implementacija koncepata odgovarajućih modela. Razrađena je mogućnost uporabe definiranih koncepata za izvedbu sustava koji omogućava inteligentno (ili prilagodljivo) vođenje ispitnog procesa. Ilustrirano je što treba napraviti i na koji način, kako bi se pružila ovakva usluga. Opisana je prototipna implementacija sustava e-ispitivanja zasnovana na modelu StudTest. Opisana je i korištena tehnologija te razlozi njene uporabe, kao i konkretna implementacija koncepata samog modela. Potom su ilustrirane mogućnosti razvijenog sustava kroz niz razvijenih zadataka, uz kratke komentare o njihovim mogućnostima, načinu postavljanja pitanja i načinu vrednovanja studentovih odgovora. Iznesen je kritički osvrt na razvijeni model, njegove karakteristike, način primjene sustava u stvarnoj nastavi te postignuti rezultati. Rad sadrži i dodatak s većim dijelom zadataka razvijenih za potrebe kolegija Digitalna logika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Računarstvo