Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 251369

Modeli obrazovanja manjina u Republici Hrvatskoj


Hrvatić, Neven
Modeli obrazovanja manjina u Republici Hrvatskoj // Izazovi obrazovanja na manjinskim jezicima: novi institucionalni aranžmani i strategije razvoja / Radovniković, Anita (ur.).
Novi Sad: Pedagoški zavod Vojvodine, 2005. str. 14-16 (pozvano predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 251369 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Modeli obrazovanja manjina u Republici Hrvatskoj
(EDUCATIONAL MODELS FOR ROMAS IN REPUBLIC OF CROATIA)

Autori
Hrvatić, Neven

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Izazovi obrazovanja na manjinskim jezicima: novi institucionalni aranžmani i strategije razvoja / Radovniković, Anita - Novi Sad : Pedagoški zavod Vojvodine, 2005, 14-16

Skup
Izazovi obrazovanja na manjinskim jezicima: novi institucionalni aranžmani i strategije razvoja

Mjesto i datum
Novi Sad, Srbija, 06.11.2004. - 07.11.2004

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
Romi; modeli odgoja i obrazovanja; interkulturalni odgoj i obrazovanje
(Roma; model of education; intercultural education)

Sažetak
Odgoj i obrazovanje pripadnika nacionalnih manjina u Hrvatskoj sastavni je dio nacionalnog odgojno-obrazovnog sustava. Njegova organizacija, struktura i sadržaj određeni su Ustavnim zakonom o ljudskim pravima i slobodama i pravima etničkih i nacionalnih zajednica ili manjina , Zakonom o odgoju i obrazovanju na jeziku i pismu nacionalnih manjina i zakonima o osnovnom i srednjem školstvu kao i "manjinskim" nastavnim planom i programom. Potreba uvažavanja europskih standarda u odgoju i obrazovanju nacionalnih manjina, kao i pojava "novih" nacionalnih manjina u Hrvatskoj uvjetuju i način organiziranja nastave za pripadnike nacionalnih manjina na manjinskim jezicima. Pripadnici nacionalne manjine sami predlažu i odabiru model i program u skladu s postojećim zakonom i svojim mogućnostima za realizaciju programa, a svi modeli i posebni programi dio su redovitog odgojno-obrazovnog sustava.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0130489

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Hrvatić, Neven
Modeli obrazovanja manjina u Republici Hrvatskoj // Izazovi obrazovanja na manjinskim jezicima: novi institucionalni aranžmani i strategije razvoja / Radovniković, Anita (ur.).
Novi Sad: Pedagoški zavod Vojvodine, 2005. str. 14-16 (pozvano predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
Hrvatić, N. (2005) Modeli obrazovanja manjina u Republici Hrvatskoj. U: Radovniković, A. (ur.)Izazovi obrazovanja na manjinskim jezicima: novi institucionalni aranžmani i strategije razvoja.
@article{article, author = {Hrvati\'{c}, Neven}, editor = {Radovnikovi\'{c}, A.}, year = {2005}, pages = {14-16}, keywords = {Romi, modeli odgoja i obrazovanja, interkulturalni odgoj i obrazovanje}, title = {Modeli obrazovanja manjina u Republici Hrvatskoj}, keyword = {Romi, modeli odgoja i obrazovanja, interkulturalni odgoj i obrazovanje}, publisher = {Pedago\v{s}ki zavod Vojvodine}, publisherplace = {Novi Sad, Srbija} }
@article{article, author = {Hrvati\'{c}, Neven}, editor = {Radovnikovi\'{c}, A.}, year = {2005}, pages = {14-16}, keywords = {Roma, model of education, intercultural education}, title = {EDUCATIONAL MODELS FOR ROMAS IN REPUBLIC OF CROATIA}, keyword = {Roma, model of education, intercultural education}, publisher = {Pedago\v{s}ki zavod Vojvodine}, publisherplace = {Novi Sad, Srbija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font