Pregled bibliografske jedinice broj: 251069
Kako zaobići dramskog pisca ili subverzivnost hrvatskog kazališta devedesetih prema suvremenom hrvatskom dramskom piscu kao struci
Kako zaobići dramskog pisca ili subverzivnost hrvatskog kazališta devedesetih prema suvremenom hrvatskom dramskom piscu kao struci // Hrvatska dramska književnost i kazalište u svjetlu estetskih i povijesnih mjerila. Krležini dani u Osijeku / Hećimović, Branko (ur.).
Zagreb : Osijek: Zavod za povijest hrvatske književnosti, kazališta i glazbe HAZU, Odsjek za povijest hrvatskog kazališta ; Hrvatsko narodno kazalište u Osijeku ; Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2003. str. 267-283 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 251069 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kako zaobići dramskog pisca ili subverzivnost hrvatskog kazališta devedesetih prema suvremenom hrvatskom dramskom piscu kao struci
(Rejection of Contemporary Croatian Dramatist by Croatian Theatre in Nineties)
Autori
Nikčević, Sanja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Hrvatska dramska književnost i kazalište u svjetlu estetskih i povijesnih mjerila. Krležini dani u Osijeku
/ Hećimović, Branko - Zagreb : Osijek : Zavod za povijest hrvatske književnosti, kazališta i glazbe HAZU, Odsjek za povijest hrvatskog kazališta ; Hrvatsko narodno kazalište u Osijeku ; Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2003, 267-283
Skup
Krležini dani u Osijeku 2002.
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 04.11.2002. - 07.11.2002
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
hrvatska drama; dramski pisac; kazališni redatelj
(Croatian drama; playwright; theatre director)
Sažetak
Članak opisuje odnos hrvatskog kazališta prema domaćem dramskom piscu od osamdesetih kad je taj odnos bio na najnižim granama jer je igrano najmanje pisaca preko kraja osamdesetih i djelatnosti Mire Gavran i scene Suvremene hrvatske drame u Teatru ITD preko velikog vala traženja domaćeg pisca na tragu evropskih trendova traženja nove europske drame. No, članak pokazuje da je taj val u teatar kao pisce donio različite struke (pisce, glumce, prozne pisce, redatelje) što samo po sebi ne bi bilo loše (i u nekim je ostvarenjima urodilo izvanrednim tekstovima) kada ta teza da svatko može napisati tekst ne bi umjesto otvarala vrata svima koji donose tekstove zapravo zatvarala vrata i marginalizirala upravo profesiju pisca.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija