Pregled bibliografske jedinice broj: 250917
Može li simbolička igra biti pokazatelj razvojnih početaka metakognicije?
Može li simbolička igra biti pokazatelj razvojnih početaka metakognicije? // Suvremena psihologija, 7 (2004), 2; 261-270 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 250917 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Može li simbolička igra biti pokazatelj razvojnih početaka metakognicije?
(Can Symbolic Play be an Indicator of Early Development of Metacognition?)
Autori
Duran, Mirjana
Izvornik
Suvremena psihologija (1331-9264) 7
(2004), 2;
261-270
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
kognitivni razvoj; metakognicija; simbolička igra
(cognitive development; metacognition; symbolic play)
Sažetak
Prihvaćajući tezu da se svijest o vlastitim spoznajnim procesima razvija, u ovom radu razmatram postojanje nekih prethodnika metakognicija u simbnoličkoj igri, te predlažem da se začetak reflektivne samosvijesti vezuje uz pojavu simboličke igre. Razvoj metakognicije razmatram kao postupnu intelektualizaciju funkcija vezanih za kognitivni razvoj. Svijest o imaginarnosti simboličke reprezentacije pripada svijesti o vlastitom psihičkom, a intencionalnost reprezentacije voljnom koje se odnosi na psihičko.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
0245004
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Mirjana Duran
(autor)
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Linguistics and Language Behavior Abstracts
- Sociological Abstracts
- PsycINFO