Pregled bibliografske jedinice broj: 250531
Competitiveness of the Computer Games Model on CG Market
Competitiveness of the Computer Games Model on CG Market // Pre-Conference Proccedings of the Special Fokus Symposium on 3^rd Catallactics: Quantitative Modelling of Human Market Interactions / Loistl, Otto ; Veverka, Alexander ; Šimović, Vladimir (ur.).
Zagreb: Europski centar za napredna i sustavna istraživanja (ECNSI), 2005. str. 22-26 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 250531 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Competitiveness of the Computer Games Model on CG Market
Autori
Bakić-Tomić, Ljubica ; Gavrić, Zorica
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Pre-Conference Proccedings of the Special Fokus Symposium on 3^rd Catallactics: Quantitative Modelling of Human Market Interactions
/ Loistl, Otto ; Veverka, Alexander ; Šimović, Vladimir - Zagreb : Europski centar za napredna i sustavna istraživanja (ECNSI), 2005, 22-26
Skup
17^th International Conference on Systems Research, Informatics and Cybernetics
Mjesto i datum
Baden-Baden, Njemačka, 01.08.2005. - 07.08.2005
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
CG Market; competitiveness of the computer games
Sažetak
Djeca danas žive u vrlo kompetitivnom svijetu u kojem uvelike vladaju konflikti i nasilje. Oni trebaju pozitivno okruženje i skrb prožetu istinskim ljudskim vrijednostima. Život postaje sve kompleksniji i kaotičniji. Roditelji su prezaposleni i često nemaju dovoljno vremena za svoju djecu. Tada mnoga djeca bez nadzora provode slobodno vrijeme uz računalo igrajući računalne igre. Neki komercijalni proizvođači računalnih igara i igračaka (Lego, KIDS Project...) angažiraju stučnjake raznih profila (pedagoge, psihologe, pedijatre...)kao bi im pomogli u stvaranju kvalitetnih razvojnih igara. 1996. godine je Missouri State University lansirao skalu od 10 kriterija za prosudbu kvalitete dječjeg softwarea uopće, uključujući i računalne igre. Opće prihvaćeni kriteriji koji se danas primjenjuju u komercijalne svrhe poznati su kao Haughland/Sharde razvojna skala sa slijedećim kriterijima: kontrola od strane djece, jasne instrukcije, procesno orijentirane igre, model realnog svijeta u igrama, tehničke kvalitete igre (dizajn, boje, grafika...), postupan razvoj kompleksnosti, dinamičnost, neovisnost, ne nasilje, učenje drugih kultura i jezika.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb,
Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić