Pregled bibliografske jedinice broj: 250341
Kevin Lane Keller: "Strategic Brand Management: Building, Measuring, and Managing Brand Equity"
Kevin Lane Keller: "Strategic Brand Management: Building, Measuring, and Managing Brand Equity" // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 51 (2000), 5-6; 606-609 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)
CROSBI ID: 250341 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kevin Lane Keller: "Strategic Brand Management: Building, Measuring, and Managing Brand Equity"
Autori
Rajh, Edo
Izvornik
Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb (0424-7558) 51
(2000), 5-6;
606-609
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, ostalo
Ključne riječi
marka; tržišna vrijednost marke; strateško upravljanje markom
(brand; brand equity; strategic brand management)
Sažetak
Prikaz knjige "Strategic Brand Management: Building, Measuring, and Managing Brand Equity" autora Kevin Lane Kellera.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Scopus
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- International Bibliography of the Social Sciences: ECONOMICS
- Journal of Economic Literature
- EconLit