Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 250341

Kevin Lane Keller: "Strategic Brand Management: Building, Measuring, and Managing Brand Equity"


Rajh, Edo
Kevin Lane Keller: "Strategic Brand Management: Building, Measuring, and Managing Brand Equity" // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 51 (2000), 5-6; 606-609 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)


CROSBI ID: 250341 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kevin Lane Keller: "Strategic Brand Management: Building, Measuring, and Managing Brand Equity"

Autori
Rajh, Edo

Izvornik
Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb (0424-7558) 51 (2000), 5-6; 606-609

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, ostalo

Ključne riječi
marka; tržišna vrijednost marke; strateško upravljanje markom
(brand; brand equity; strategic brand management)

Sažetak
Prikaz knjige "Strategic Brand Management: Building, Measuring, and Managing Brand Equity" autora Kevin Lane Kellera.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Edo Rajh (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Rajh, Edo
Kevin Lane Keller: "Strategic Brand Management: Building, Measuring, and Managing Brand Equity" // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 51 (2000), 5-6; 606-609 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)
Rajh, E. (2000) Kevin Lane Keller: "Strategic Brand Management: Building, Measuring, and Managing Brand Equity". Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 51 (5-6), 606-609.
@article{article, author = {Rajh, Edo}, year = {2000}, pages = {606-609}, keywords = {marka, tr\v{z}i\v{s}na vrijednost marke, strate\v{s}ko upravljanje markom}, journal = {Ekonomski pregled : mjese\v{c}nik Hrvatskog dru\v{s}tva ekonomista Zagreb}, volume = {51}, number = {5-6}, issn = {0424-7558}, title = {Kevin Lane Keller: "Strategic Brand Management: Building, Measuring, and Managing Brand Equity"}, keyword = {marka, tr\v{z}i\v{s}na vrijednost marke, strate\v{s}ko upravljanje markom} }
@article{article, author = {Rajh, Edo}, year = {2000}, pages = {606-609}, keywords = {brand, brand equity, strategic brand management}, journal = {Ekonomski pregled : mjese\v{c}nik Hrvatskog dru\v{s}tva ekonomista Zagreb}, volume = {51}, number = {5-6}, issn = {0424-7558}, title = {Kevin Lane Keller: "Strategic Brand Management: Building, Measuring, and Managing Brand Equity"}, keyword = {brand, brand equity, strategic brand management} }

Časopis indeksira:


  • Scopus


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • International Bibliography of the Social Sciences: ECONOMICS
  • Journal of Economic Literature
  • EconLit





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font