Pregled bibliografske jedinice broj: 249665
Računalo ili raćunalo uz pomoć računala
Računalo ili raćunalo uz pomoć računala // Proceedings of the 29^th International Convention MIPRO 2006: Computers in Education / Čičin-Šain, Marina ; Turčić Prstačić, Ivana ; Sluganović, Ivanka (ur.).
Rijeka: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2006. str. 283-287 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 249665 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Računalo ili raćunalo uz pomoć računala
("Računalo" or "raćunalo" with the Help of a Computer)
Autori
Družijanić Hajdarević, Ela ; Vučković, Kristina ; Dovedan, Zdravko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Proceedings of the 29^th International Convention MIPRO 2006: Computers in Education
/ Čičin-Šain, Marina ; Turčić Prstačić, Ivana ; Sluganović, Ivanka - Rijeka : Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2006, 283-287
Skup
Computers in Education. 29^th International Convention MIPRO 2006
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 22.05.2006. - 26.05.2006
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
obrazovanje; fonemska spoznaja; pravopis; računala u obrazovanju
(education; phonemic awareness; spelling; computers in education)
Sažetak
Postoji mit o glasovima č, ć, dž i đ koji čovječanstvo (ili barem one pojedince koji te glasove imaju u materinskom jeziku) dijeli na one kojima njihov izgovor i pisanje "ide" ili "ne ide". Većini je pojedinaca kojima to "ne ide" ta teorija dobro došla te su odgovornost jednoglasno prebacili na pripadnost određenome podneblju, odnosno zavičajnome govoru. Učenicima bi pravovremenim uvođenjem govornih i pravopisnih vježbā u obrazovni sustav bilo olakšano neposredno usvajanje i pravilna uporaba tih glasova (slova) u govoru i pismu. Budući da se učitelji nemaju vremena u nastavi posvetiti tom zadatku potrebnim intenzitetom, od velike bi pomoći bio obrazovni softver namijenjen samoučenju. U istraživanje su uključeni učenici viših razreda osnovne škole. Članak će pokazati koliko uporaba računala u obrazovanju pomaže u usvajanju glasovnoga sustava, kad je kasno ispravljati pogrešno usvojeni glasovni sustav, postoje li riječi hrvatskoga jezika koje predstavljaju problem svim ispitanicima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti