Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 248874

KOMUNIKACIJSKA POZICIJA STUDENATA UČITELJSKIH ŠKOLA U OBRAZOVANJU ZA OKOLIŠ U SVJETLU JEDNOG ISTRAŽIVANJA


Uzelac, Vinka; Pejčić, Aleksandra; Anđić, Dunja
KOMUNIKACIJSKA POZICIJA STUDENATA UČITELJSKIH ŠKOLA U OBRAZOVANJU ZA OKOLIŠ U SVJETLU JEDNOG ISTRAŽIVANJA // "The Teacher of the 21.st.c."
Bitola : Ohrid: Pedagoški fakultet Bitola, Univerzitet "Sv. Kliment Ohridski" Ohrid, 2002. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 248874 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
KOMUNIKACIJSKA POZICIJA STUDENATA UČITELJSKIH ŠKOLA U OBRAZOVANJU ZA OKOLIŠ U SVJETLU JEDNOG ISTRAŽIVANJA
(COMMUNICATIONAL POSITON OF TEACHING SCHOOLS STUDENTS IN ENVIRONMENTAL EDUCATION IN THE LIGHT OF ONE RESEARCH)

Autori
Uzelac, Vinka ; Pejčić, Aleksandra ; Anđić, Dunja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
"The Teacher of the 21.st.c." / - Bitola : Ohrid : Pedagoški fakultet Bitola, Univerzitet "Sv. Kliment Ohridski" Ohrid, 2002

Skup
International Pedagogical Meeting "The Teacher of 21.st.c."

Mjesto i datum
Ohrid, Sjeverna Makedonija; Bitola, Sjeverna Makedonija, 23.05.2002. - 26.05.2002

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
budući odgajatelji i učitelji; obrazovanje za okoliš; učinkovitost obrazovanja za okoliš; nastavni postupci; oblici i metode rada
(future pre-school teachers and primary-school teachers; environmental education; efficiency of the environmental education; educational procedures; forms and methods of work.)

Sažetak
Rad predstavlja dio rezultata istraživanja provedenog 2001. godine na namjernom uzorku (N=708) koji je obuhvaćao dvije skupine ispitanika: studente predškolskog odgoja i studente razredne nastave četiriju sveučilišnih centara u Republici Hrvatskoj (Zagreb, Rijeka, Osijek i Split). Analizira se kakva su očekivanja pojedinih skupina ispitanika prema doprinosu relevantnijih nastavnih postupaka u obrazovanju za okoliš, odnosno kako procjenjuju učinkovitost pojedinih nastavnih postupaka u poboljšanju kvalitete obrazovanja za okoliš. U navedenom se istraživanju nekoliko tendencija nastavnoga rada pokazalo aktualnim i bitnim u osmišljavanju obrazovanja za okoliš danas i u budućnosti. Posebice se to očekuje od terenske nastave, ekskurzija i rada na projektima. U aspektu složenijih statističkih izračunavanja pokazala se neujednačenost, što je izraženo višim stupnjem slaganja s ponuđenim mogućnostima nastavnoga rada u obrazovanju za okoliš u starijih studenata te u studenata većeg sveučilišnog središta u odnosu na mlađe studente i studente manjih sveučilišnih središta. U svakom slučaju, visoko suglasje studenata u procjeni svoje komunikacijske pozicije unutar ponuđenih nastavnih postupaka u području obrazovanja za okoliš otvara nove mogućnosti za odgojno-obrazovne utjecaje u vrijeme studija. Naime, na osnovi poznavanja stavova i mišljenja studenata, može se, s više ili manje vjerojatnosti, predvidjeti aktivnija pozicija studenata u budućem obrazovanju za okoliš, a time i kvalitetnije obrazovanje za okoliš. Opći zaključak jest: ima razloga optimizmu u razvoju obrazovanja budućih odgajatelja i učitelja za okoliš, barem što se tiče stajališta studenata.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0009019

Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka


Citiraj ovu publikaciju:

Uzelac, Vinka; Pejčić, Aleksandra; Anđić, Dunja
KOMUNIKACIJSKA POZICIJA STUDENATA UČITELJSKIH ŠKOLA U OBRAZOVANJU ZA OKOLIŠ U SVJETLU JEDNOG ISTRAŽIVANJA // "The Teacher of the 21.st.c."
Bitola : Ohrid: Pedagoški fakultet Bitola, Univerzitet "Sv. Kliment Ohridski" Ohrid, 2002. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Uzelac, V., Pejčić, A. & Anđić, D. (2002) KOMUNIKACIJSKA POZICIJA STUDENATA UČITELJSKIH ŠKOLA U OBRAZOVANJU ZA OKOLIŠ U SVJETLU JEDNOG ISTRAŽIVANJA. U: "The Teacher of the 21.st.c.".
@article{article, author = {Uzelac, Vinka and Pej\v{c}i\'{c}, Aleksandra and An\dji\'{c}, Dunja}, year = {2002}, keywords = {budu\'{c}i odgajatelji i u\v{c}itelji, obrazovanje za okoli\v{s}, u\v{c}inkovitost obrazovanja za okoli\v{s}, nastavni postupci, oblici i metode rada}, title = {KOMUNIKACIJSKA POZICIJA STUDENATA U\v{C}ITELJSKIH \v{S}KOLA U OBRAZOVANJU ZA OKOLI\v{S} U SVJETLU JEDNOG ISTRA\v{Z}IVANJA}, keyword = {budu\'{c}i odgajatelji i u\v{c}itelji, obrazovanje za okoli\v{s}, u\v{c}inkovitost obrazovanja za okoli\v{s}, nastavni postupci, oblici i metode rada}, publisher = {Pedago\v{s}ki fakultet Bitola, Univerzitet "Sv. Kliment Ohridski" Ohrid}, publisherplace = {Ohrid, Sjeverna Makedonija; Bitola, Sjeverna Makedonija} }
@article{article, author = {Uzelac, Vinka and Pej\v{c}i\'{c}, Aleksandra and An\dji\'{c}, Dunja}, year = {2002}, keywords = {future pre-school teachers and primary-school teachers, environmental education, efficiency of the environmental education, educational procedures, forms and methods of work.}, title = {COMMUNICATIONAL POSITON OF TEACHING SCHOOLS STUDENTS IN ENVIRONMENTAL EDUCATION IN THE LIGHT OF ONE RESEARCH}, keyword = {future pre-school teachers and primary-school teachers, environmental education, efficiency of the environmental education, educational procedures, forms and methods of work.}, publisher = {Pedago\v{s}ki fakultet Bitola, Univerzitet "Sv. Kliment Ohridski" Ohrid}, publisherplace = {Ohrid, Sjeverna Makedonija; Bitola, Sjeverna Makedonija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font