Pregled bibliografske jedinice broj: 248678
Uloga učeničkih zadruga u razvijanju samopoštovanja
Uloga učeničkih zadruga u razvijanju samopoštovanja // Zbornik učiteljske akademije u Zagrebu, 7 (2005), 49-62 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 248678 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga učeničkih zadruga u razvijanju samopoštovanja
(The role of pupils’ cooperatives in the formation of Educational system of values)
Autori
Peko, A ; Munjiza, E ; Cindrić, M.
Izvornik
Zbornik učiteljske akademije u Zagrebu (1332-0513) 7
(2005);
49-62
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
učeničke zadruge; sustav odgojnih vrijednosti; stupanj samopo-štovanja; odnos prema slobodnom vremenu i radu.
(pupils’ cooperatives; system of educational values; level of self-respect; attitude towards free time and work)
Sažetak
Eksperimentalno je istraživan utjecaj rada u učeničkoj zadruzi na formiranje sustava odgojnih vrijednosti. Istraživanje je izvršeno na uzorku 48 ekvivalentnih parova. Ispitanici su izjednačeni po svim osobinama: spol, razred, opći uspjeh, mjesto stanovanja, starost. Jedina je razlika između skupina sudjelovanje/nesudjelovanje u radu učeničkih zadruga. U uzorak su ušli ispitanici iz 16 županija Republike Hrvatske i on je reprezentativan kako po stopi izbora, tako i po traženim osobinama. U istraživanju je korištena deskriptivna i kauzalna metoda. Kvalitativna analiza ukazala je na postojanje razlika između navedenih skupina. Navedene skupine razlikuju se po: stupnju samopoštovanja, odnosu prema slobodnom vremenu i radu, kao i hijerarhijskom sustavu vrijednosti rada i ciljeva rada. Kvantitativna analiza ukazuje da razlika nije slučajna, nego je statistički značajna i postoji uzročno posljedična povezanost između rada u učeničkoj zadruzi i formiranog sustava odgojnih vrijednosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Current Contents Connect (CCC)